خبرگزاری کار ایران

هدف ما قهرمانی است؛

عطایی: امنیت کاله تامین نمی‌شد، بازی نکردیم

asdasd
کد خبر : ۳۰۳۶۹

چون امنیت مجموعه تیم تامین نمی‌شد، ترجیح دادیم بازی نکنیم و منتظر جواب کمیته انضباطی می‌نشنیم.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم و هدف ما هم قهرمانی است. از طرفی به توانایی‌های مجموعه خود کاملا واقف هستیم که می‌توانیم چه جایگاهی را برای خود تعریف کنیم.

بهروز عطایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب عنوان داشت: در مسابقاتی که نزدیک 6 ماه طول می‌کشد ممکن است وقایعی رخ دهد که از کنترل مجموعه ما خارج باشد. اگر اتفاق خاصی نیافتد به نظرم 2ـ 3 مدعی قهرمانی هستند که کاله هم جزو این 3 تیم است. در کنار مدعیان 5 تیم هم هستند که می توانند بالانس مسابقات را دستخوش نوسان کنند.

وی با اشاره به اینکه میزان مشهد در ارومیه به مشکل برخورده بود، درخصوص کمیته انضباطی روز دوشنبه و رسیدگی به ترک زمین توسط این تیم گفت: کمیته بر اساس مستنداتی که دو تیم و گزارشی که ناظر و مسئول کمیته برگزاری ارائه می‌دهد اظهارنظر می‌کند. ما هم به موضوع امنیت بازیکنان و کادر خود استناد می‌کنیم که این موضوع برای ما مساله بود و چون امنیت مجموعه تیم تضمین نمی‌شد، ترجیح دادیم بازی نکنیم و منتظر جواب کمیته انضباطی می‌نشنیم.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در مورد عملکرد تیم کاله در مسابقات دو هفته اخیر و دور برگشت خاطرنشان کرد: ما در دو بازی دور برگشت کیفیت خیلی خوبی را ارائه دادیم. ما در ست اول برابر ارومیه تا امتیاز 16 بازی خوبی را ارائه ندادیم ولی در ادامه تیم، خود را بازسازی کرد و توانست بازی خوبی را به نمایش بگذارد. ما برابر ارومیه بازی سختی داشتیم ولی از عملکرد شاگردانم راضی هستم. در کل بازیکنان کیفیتی خوبی را ارائه دادند ولی وقایعی که اتفاق افتاد مانع از ارائه یک بازی خوب شد.

عطایی در مورد اظهارنظر برخی مربیان تیم‌ها و گلایه از فشردگی مسابقات تاکید کرد: باید مربیان عزیز قبل از اینکه مسابقات شروع شود این صحبت‌ها را انجام دهند. ما اظهارنظرهای خود را در ابتدای فصل در سازمان لیگ انجام دادایم ولی متاسفانه هیچ نماینده‌ای از باشگاه‌ها اظهارنظری نکرد، اما وقتی وارد مسابقات شدند، نظرهایی دارند که فایده‌ای ندارد. باید این موارد در جلسات پیش فصل بحث می‌شد. فکر می‌کنم برای سال آینده باشگاه‌ها باید توجه بیشتری به کار گرفته و قبل از شروع لیگ مسائل را مطرح کنند تا بشود در خصوص آن تصمیم‌گیری کرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز