خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر والیبال؛

خودزنی نوین کشاورز در مقابل شهرداری ارومیه

کد خبر : ۲۵۵۸۳

تیم نوین کشاورز مقابل شهرداری ارومیه مسابقه را طوفانی شروع کرد اما در 3 ست بعدی نتیجه را واگذار کرد.

هفته یازدهم و پایانی دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران از ساعت 15:30 دقیقه آغاز و تیم های شهرداری ارومیه و آلومینیوم المهدی مقابل حریفان خود را به پیروزی دست یافتند.

به گزارش ایلنا، در اولین مسابقه امروز نوین کشاورز به شهرداری ارومیه رفت و موفق شد حریف خود را 3 بر 2 شکست دهد.

در این مسابقه تیم نوین کشاورز موفق شد ست اول و دوم را با نتایج 25 بر 23 و 25 بر 19 به نفع خود به پایان ببرد تا شاگردان دراگان جرجوویچ ـ سرمربی تیم شهرداری ارومیه ـ به خود آمده و نتیجه ست سوم را 25 بر 22 به نفع خود رقم بزنند. در ادامه نتیجه ست چهارم این مسابقه در حالی 25 بر 19 به نفع شهرداری ثبت شد که اعتراضات مکرر رضا نائینی پاسور باتجربه تیم نوین کشاورز و مسعود آرمان سرمربی این تیم به تصمیمات داوری، تمرکز کل اعضای تیم را به هم ریخت. در ست پنجم نیز تیم شهرداری موفق شد 17 بر 15 نوین کشاورز تهران را مغلوب کند و مجموع امتیازات خود را به 18 برساند.

در دیگر مسابقه امروز که نتیجه نهایی آن تا زمان مخابره خبر مشخص شده است، آلومینیوم المهدی موفق شد شهرداری تبریز را 3 بر صفر به زانو در آورد. تیم آلومینیوم المهدی این بازی را با نتایج 25 بر 18، 25 بر 21 و 25 بر 21 به پایان برد تا مجموع امتیازات خود را به 16 برساند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز