خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم‌ملی سپک تاکرا:

با آمادگی کامل در رقابت‌های جهانی شرکت می‌کنیم

کد خبر : ۱۰۳۳۰۷

تیم ملی در این پیکارها در دو بخش 2 نفره و 3 نفره شرکت می‌کند.

سرمربی زنجانی تیم ملی سپک تاکرا گفت: تیم ملی برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی جهان و همچنین دومین مرحله پیکارهای لیگ جهانی آمادگی کامل دارد.
 
به گزارش ایلنا، مهدی رضایی با بیان اینکه رقابت‌های جهانی از 25 شهریورماه در تایلند آغاز می‌شود، افزود: تیم ملی در این پیکارها در دو بخش 2 نفره و 3 نفره شرکت می‌کند که وحید ملکی، حسین مشکبار و امیر حبیبی از زنجان در ترکیب تیم ملی کشورمان حضور دارند و پس از پایان این دیدارها مرحله دوم لیگ جهانی در بخش 3 نفره آغاز می‌شود.

رضایی درخصوص تیم‌های حاضر در لیگ جهانی گفت: در رقابت‌های لیگ جهانی کشورهای قدرتمندی همچون مالزی و تایلند حضور دارند و علاوه بر آن تیم ملی کشورهای کره، آمریکا، هند، سنگاپور، اندولزی، ژاپن، فیلیپین، میانمار و بروندی نیز شرکت می‌کنند.

سرمربی تیم ملی کشورمان با اشاره به اینکه مرحله نخست مسابقه‌های لیگ جهانی در روزهای اخیر در کشور هند برگزار شد افزود: در این رقابت‌ها ملی‌پوشان کشورمان با ترکیب وحید ملکی و حسین مشکبار از زنجان، جمیل کر از گلستان، امیرخانی از گیلان و حمید جعفری پور از شیراز به مصاف رقبیان خود رفت و در رتبه ششم جدول رده‌بندی قرار گرفتند. در مرحله نخست 5 بازی داشتیم که در برابر تیم‌های آمریکا و سنگاپور به پیروزی رسیدیم و در مقابل تیم‌های قدرتمند جهان مالزی و تایلند و تیم میزبان یعنی هند به دلیل ناداوری نتیجه بازی را واگذار کردیم.

رضایی وضعیت تیم ملی کشورمان را این‌گونه بیان کرد: تیم ملی کشورمان برای اولین بار در رقابت‌های لیگ جهانی شرکت کرده و توانسته در مرحله نخست این رقابت‌ها از رتبه دوازدهم به رتبه ششم صعود کند و این برای کادر فنی رضایت‌بخش است و تلاش خواهیم کرد تا در مراحل بعدی این جایگاه را حفظ کنیم.

رضایی همچنین تصریح کرد: برای حضور موفق در رقابت‌های لیگ جهانی و قهرمانی جهان 5 اردوی آمادگی تیم ملی تاکنون برگزار شده و هم اکنون در رشت درحال برگزاری است.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز