خبرگزاری کار ایران

با حضور نمایندگان ۵ استان؛

مسابقات باشگاهی تیراندازی جانبازان و معلولین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۶۹

مسابقات در دو رشته تپانچه و تفنگ بادی و در 7 ماده R5،R4،R3،R2،R1، P2، P1 در دو کلاس SH1 و SH2 انجام می‌شود.

رقیق اله‌کرمی گفت: رقابت‌های تیراندازی جانبازان و معلولین از فردا به میزبانی اصفهان آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، نایب رئیس انجمن تیراندازی و مسئول برگزاری این دور از مسابقات گفت: دهمین دوره مسابقات باشگاهی تیراندازی با حضور بانوان و آقایان از 5 استان کشور برگزار می شود.

وی افزود: مسابقات در دو رشته تپانچه و تفنگ بادی و در 7 ماده R5،R4،R3،R2،R1، P2، P1 در دو کلاس SH1 و SH2 انجام می‌شود.

مسئول برگزاری مسابقات با اشاره به حضور پر رنگ بانوان در این دوره گفت: حضور بانوان نسبت به سال گذشته چشمگیرتر است به نحوی که از برخی استان‌ها مثل گیلان و گلستان شرکت کننده‌های خانم بیشتر از آقایان اعلام آمادگی کرده‌اند.

نایب رئیس انجمن تیراندازی در خصوص نحوه محاسبه امتیازات گفت: نتایج مسابقات به صورت تیمی و انفراد محاسبه شده و نتایج کلی مسابقات دهمین دوره، پس از برگزاری مرحله دوم مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به حضور جوانان در این مسابقات خاطرنشان کرد: تیم‌هایی که از ورزشکاران جوان استفاده کرده باشند، از مزایایی نظیر سهمیه بیشتر استفاده از نفرات در رشته‌های مسابقه، بهره‌مند شده‌اند.

دهمین دوره مسابقات باشگاهی تیراندازی جانبازان و معلولین از 25 تا 27 بهمن‌ماه به میزبانی اصفهان برپاست و مرحله دوم آن تا پایان سالجاری برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز