خبرگزاری کار ایران

«آقای بی‌رویه» راهی کتاب‌فروشی‌ها شد

کد خبر : ۹۱۴۷۳

داستان‌های کوتاه و طنزآمیز در قالب کتابی با عنوان «آقای بی‌رویه» نوشته علی باباجانی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

ایلنا: کتاب آقای بی‌رویه از مجموعه طنز نوجوان با تصویرگری‌های سحر حقگو آراسته و برای نوجوانان گروه سنی «د» (راهنمایی) به چاپ رسیده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «یادداشت آقای بی‌رویه»، «مثل کف دست»، «روز حمل و نقل»، «به خاطر یک نوشمک»، «بیایید برنامه برزیم!»، «چارهٔ قبل از رفتن»، «دربست دوبله»، «کفش و درفش»، «غذا را این جوری بخور!» و «یک سوزن به خودم» عناوین داستان‌های این کتاب هستند.
«بیایید برنامه برزیم!» روایت برنامه‌ریزی آقای بی‌رویه - پدر خانواده- برای روز تعطیل است که اعضای خانواده را تا نصف شب برای این برنامه‌ریزی بیدار نگه می‌دارد تا یک روز به یاد ماندنی داشته باشند.
در این می‌ان، ماجراهایی مانند دیر بیدار شدن آقای بی‌رویه، پیدا نکردن ماشین، آمدن حسین آقا لوله‌کش و آمدن کلی آدم مثل مور و ملخ به خانه‌اشان به تصویر کشیده شده است و ادامه داستان
کتاب «آقای بی‌رویه» در ۷۲ صفحه رنگی با قیمت ۲۵۰۰ تومان و شمارگان ۱۰هزار نسخه در دسترس مخاطبان قرار دارد.
پیش از این نیز، از مجموعه طنز نوجوان دو کتاب «تانک آرزو‌ها» نوشته احمد عربلو و «خانه پغورقاتی» نوشته طاهره ایبد توسط کانون منتشر شده است.
دسترسی به این خبر به همراه تصویر و خبرهای دیگر در پایگاه اطلاع‌رسانی کانون با نشانی www. kanoonnews. ir امکان‎پذیر است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز