خبرگزاری کار ایران

از این خونه به اون خونه ویژه کودکان منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۴۱

«از این خونه به اون خونه» با توجه به لزوم آشنایی کودکان با مرگ و جهان پس از آن از سوی نشر قدیانی در قفسه‌های کتاب فروشی‌ها جای گرفت.

ایلنا: کتاب «از این خونه به اون خونه» با استفاده از نظریه‌ها و مفاهیم دینی و علمی به ارائه تفسیر زیبایی از مفهوم مرگ برای کودکان می‌پردازد. با توجه به بهره گیری این کتاب از نظریه‌های موجود در علم روان‌شناسی والدین جوان می‌توانند بدون ایجاد هر گونه ترس یا نگرانی، کودکان را با این موضوع آشنا سازند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، غلامرضا حیدری‌ابهری نویسنده این کتاب درارتباط با اینکه مخاطب «از این خونه به اون خونه» کدام گروه سنی هستند؛ می‌گوید: این کتاب برای کودکان مشغول به تحصیل در مقطع سوم ابتدایی تا پایان دوران راهنمایی مناسب است و والدین می‌توانند از این طریق پاسخی زیبا در ارتباط با مفهوم مرگ و جهان پس از آن در اختیار فرزندانشان
قرار دهند.
وی می‌افزاید: با توجه به اینکه از چند سال قبل به عنوان کار‌شناس مذهبی در نمایشگاه قرآن حاضر می‌شوم و به سوالات دینی کودکان و والدینشان پاسخ می‌گویم؛ در نمایشگاه سال گذشته کودکی را پیش من آوردند که وحشت بسیاری از مرگ داشت. تلاش برای جلوگیری از بروز وضعیت این کودک ۱۰ ساله در دیگر کودکان، مهم‌ترین انگیزه من برای نگارش این کتاب شد.
حیدری‌ابهری با اشاره به مدت زمانی که صرف تالیف این کتاب کرده؛ تصریح می‌کند: با توجه به لزوم آشنایی کودکان با این مفهوم همواره دغدغه نوشتن چنین کتابی را در ذهن داشتم. ازهمین جهت هم مطالعات متعددی در زمینه‌های مرتبط با آن در علم روان‌شناسی و همچنین کتاب‌های دینی و احادیث مختلف داشتم و در‌‌نهایت هم موفق به تالیف کتاب حاضر شدم.

همان گونه که نویسنده کتاب هم معتقد است؛ بهره‌ گیری از تصویرسازی‌های بسیار زیبا و گرافیک خوب یکی از ویژگی‌های مثبت این کتاب به شمار می‌آید. تصاویری شاد و زنده که به کمک کودکان برای درک بهتر این موضوع، آن هم به دور از هرگونه اضطراب و دلهره‌ای می‌شتابد.
کتاب «از این خونه به اون خونه» نوشته «غلامرضا حیدری‌ابهری» با تصویرگری «سمانه یاری» در تیراژ ۲۲۰۰ نسخه با قیمت ۵ هزار تومان از سوی کتاب‌های بنفشه، واحد کودک و نوجوان انتشارات قدیانی در دسترس کودکان و والدین آن‌ها قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز