خبرگزاری کار ایران

تجلیل از مصطفی رحماندوست در جنوب پایتخت

کد خبر : ۸۶۰۴۴

نمایشگاه تخصصی کتاب ادبیات کودک و نوجوان و تقدیر از مصطفی رحماندوست، پریسا رسولی و شهرام اقبال‌پور در کتابخانه شیخ صدوق (ره) برگزار می‌شود.

ایلنا: علیرضا محمودی مدیر کتابخانه شیخ صدوق (ره) درباره نمایشگاه تخصصی کتاب کودک توضیح داد: در این برنامه نمایشگاه جنبی از آثار مصطفی رحماندوست و انتشارات مختلف همزمان با روز جهانی ادبیات کودک ونوجوان در معرض دید علاقمندان به این هنر قرار خواهد گرفت.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۰، مدیر کتابخانه شیخ صدوق (ره) ادامه داد: درمراسم رونمایی «هفت چیستان» که با موضوع ترانه‌های خردسال توسط انتشارات آبرنگ منتشرشده از مصطفی رحماندوست سراینده، پریسا رسولی تصویرساز و شهرام اقبالپور ناشر تقدیر خواهد شد و سپس بیوک ملکی شاعر، منتقد و تصویرگر به نقد و تحلیل این هفت اثرخواهد پرداخت.
وی خاطرنشان کرد: درکنار این برنامه نمایشگاهی از انتشارات محراب قلم، مدرسه، افق، کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، سورهٔ مهر و شهر درمعرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
مدیر کتابخانه شیخ صدوق (ره) در پایان اشاره کرد: ۱۰ هزار جلد از کتاب‌های انتشارات بین المللی آبرنگ با ۵۰ درصد تخفیف ویژه علاقمندان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی در نمایشگاه کتابخانه شیخ صدوق (ره) درمعرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
محمودی در پایان یادآور شد: علاقمندان جهت شرکت دراین مراسم می‌توانند چهارشنبه هجده تیر ۱۳۹۲ ساعت ده به کتابخانه شیخ صدوق «ره» واقع درفلکه اول دولت آباد، بوستان مهران مراجعه ویا با شماره تلفن ۳۳۷۴۹۱۳۴ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز