خبرگزاری کار ایران

کانون جشنواره فرهنگی ادبی کارگر ایرانی از هدیه نقدی بهره‌مند می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۲۷

دبیر سومین جشنواره فرهنگی ادبی کارگر ایرانی پس از نشست با علیرضا محجوب(دبیر ستاد بزرگداشت هفته کارگر) از قبول پیشنهاد دبیران کانون‌های شرکت کننده در این جشنواره خبر داد.

ایلنا: حامد کمیلی دبیر سومین جشنواره فرهنگی ادبی کارگر ایرانی پس از نشست با علیرضا محجوب دبیر ستاد بزرگداشت هفته کارگر از قبول پیشنهاد دبیران کانون‌های شرکت کننده در این جشنواره خبر داد و گفت: پس از جلسه هم‌اندیشی با دبیران کانون‌های ادبی و ارائه پیشنهاد اعطای هدیه نقدی به تمام کانون‌های شرکت کننده در جشنواره این پیشنهاد را در نشست با آقای علیرضا محجوب دبیر ستاد بزرگداشت هفته کارگر مطرح نمودم که کلیات آن مورد قبول ایشان قرار گرفت و مقرر شد هدایای جشنواره به شرح ذیل به برگزیدگان اعطا شد.

کانون برتر 2 میلیون تومان، کانون دوم 1 میلیون تومان، کانون سوم 500 هزار تومان و سایر کانون‌های شرکت کننده هرکدام 300 هزار تومان هدیه دریافت خواهند کرد. همچنین به شاعر برتر 500 هزار تومان، شاعر دوم 300 هزار تومان و شاعر سوم 200 هزار تومان هدیه تعلق خواهد گرفت.

وی همچنین به خبرنگار ایلنا گفت: باتوجه به یک ظرفیت خالی در گروه فروغ فرخزاد و درخواست انجمن پاتوق شعر برای پیوستن به این جشنواره مقرر شد این انجمن نیز در جشنواره شرکت نماید. بدین ترتیب 15 کانون در 3 گروه مرحله مقدماتی را برگزار خواهند کرد.

مکان و زمان برگزاری مراحل مقدماتی به زودی اعلام خواهد شد و تماشای این رقابت برای کلیه دوستداران فرهنگ و ادب آزاد و رایگان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز