خبرگزاری کار ایران

جشنواره فرهنگی ادبی کارگر ایرانی با حضور علیرضا محجوب افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۹۶

سومین جشنواره فرهنگی ادبی کارگر ایرانی روز جمعه 25 اسفند با حضور دبیران کانون‌های منتخب و علیرضا محجوب نماینده مجلس شورای اسلامی و دبیرکل خانه کارگر رسما افتتاح می‌شود.

ایلنا: سومین جشنواره فرهنگی ادبی کارگر ایرانی روز جمعه 25 اسفند با حضور دبیران کانون‌های منتخب و علیرضا محجوب نماینده مجلس شورای اسلامی و دبیرکل خانه کارگر رسما افتتاح می‌شود.

حامد کمیلی(دبیر سومین جشنواره فرهنگی ادبی کارگر ایرانی) ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا گفت: روز 25 اسفند افتتاحیه سومین جشنواره ادبی کارگر ایرانی در ساختمان خانه کارگر واقع در خیابان ابوریحان برگزار می‌شود. این مراسم ساعت 16 با حضور دبیران کانون‌های ادبی منتخب وعلیرضا محجوب نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

کمیلی گفت: در این مراسم، برنامه شعرخوانی و معرفی کانون‌های ادبی را خواهیم داشت و در عین حال راجع به زمان و مکان برگزاری رقابت‌های مقدماتی تصمیم‌گیری می‌شود.

وی افزود: کانون‌هایی که شرایط لازم را دارا باشند می‌توانند در مرحله مقدماتی میزبان بوده و رقابتهای گروه خود را در محل برگزاری جلساتشان برپا نمایند. ضمنا هر کانون پیش از آغاز رقابت می تواند نسبت به توزیع بروشور حاوی اطلاعات و سوابق کانون بین شرکت کنندگان اقدام نماید.

کمیلی درخصوص میزان جوایز در نظر گرفته شده چنین گفت: : ما در مجموع 8 میلیون تومان به برگزیدگان جشنواره جایزه می‌دهیم که مقدار جوایز نسبت به متوسط جوایز اهدایی در جشنواره‌های ادبی دیگر بیشتر است.

وی افزود: جایزه کانون ادبی برتر 3،5 میلیون تومان، کانون دوم 2 میلیون تومان، کانون سوم 1میلیون تومان، کانون چهارم و پنجم هر یک 500 هزار تومان و جایزه شاعر برتر 500 هزار تومان است. در واقع کانونهایی که به مرحله نهایی راه پیدا کنند این مسابقات را دست خالی ترک نخواهند کرد.

کمیلی درخصوص کانونهایی که بعد از مهلت مقرر نسبت به ارسال مدارک ثبت نام اقدام نموده‌اند، گفت: در صورتی که مدارک پیش از 25 اسفند تحویل دبیرخانه شود امکان بررسی فوق برنامه درخواستها منوط به موافقت ستاد برگزاری موجود است ولی به درخواست‌هایی که پس از این تاریخ واصل شود به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نخواهد شد.

رقابت‌های مقدماتی سومین جشنواره فرهنگی ادبی کارگر ایرانی در نیمه دوم فروردین ماه 92 و مرحله نهایی روز ششم اردیبهشت ماه 92 برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز