خبرگزاری کار ایران

مهدی اسدی در گفت و گو با ایلنا:

آلبوم جدیدم را به ارشاد می‌فرستم

کد خبر : ۸۸۲۸۱

با بزرگ‌ترین هنرمندان بین المللی همکاری کرده و امروز تجربیات زیادی نسبت به گذشته دارم که این تجربیات را در آلبوم تازه‌ام به کار خواهم گرفت.

ایلنا: مهدی اسدی می‌گوید: با بزرگ‌ترین هنرمندان بین المللی همکاری کرده و امروز تجربیات زیادی نسبت به گذشته دارم که این تجربیات را در آلبوم تازه‌ام به کار خواهم گرفت.

وی گفت: فعلا قصد خروج از کشورندارم و پس از رای اعتماد کابینه و استقرار دولت دکتر حسن روحانی تقاضا برای دریافت مجوز آلبوم جدیدم را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال می‌کنم و امیدوارم بتوانم در اولین فرصت این آلبوم را روانه‌ی بازار موسیقی کنم.

این خواننده موسیقی پاپ کشورمان در ادامه تصریح کرد: مهم‌ترین هدفم برای بازگشت به کشور دریافت مجوز برای انتشار آلبوم جدید و اجرای زنده برای مخاطبان داخل کشور است و قصد دارم کارهای جدید را با کیفیت بسیار بالا و با استفاده از تجربیات مثبت حضور در خارج از کشور به هوادان خود تقدیم کنم

وی با رد شایعه لس آنجلسی بودن خود گفت: سال‌ها در ایران فعالیت هنری می‌کردم و در تمام سال‌های فعالیتم و در حال حاضرهیچ منعی برای ورود و خروج از کشور ندارم و تا کنون در امریکا و با برنامه‌گزاران لس آنجلسی اجرای زنده و همکاری نداشته‌ام و در زمان حضورم در خارج از کشور با بزرگ‌ترین هنرمندان بین المللی همکاری کرده و امروز تجربیات زیادی نسبت به گذشته دارم که این تجربیات را در آلبوم تازه‌ام به کار خواهم گرفت.

مهدی اسدی ادامه داد: تمام کارهای آلبوم جدید اعم از تنظیم و آهنگ سازی در داخل ایران و با همکاری هنرمندان بزرگ صورت گرفته است که در آینده نزدیک پس از ارائه درخواست مجوز به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره آن به تفصیل صحبت خواهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز