خبرگزاری کار ایران

ارایه دوره های کوتاه مدت آشنایی با هنر معاصر در نگارخانه لاله

کد خبر : ۸۳۳۵۵

نگارخانه لاله؛ دوره‎های تخصصی (نظری-عملی) هنری را با حضور اساتید و مدرسان متخصص در فصل تابستان برگزار می‌كند.

ایلنا: نگارخانه لاله در راستای رویکردهای جدید خود به مقوله پژوهش و آموزش در هنر معاصر، خانۀ هنرهای تجسمی لاله را با برگزاری دوره‎های تخصصی (نظری-عملی) هنری افتتاح می‎کند. این دوره‌ها با حضور اساتید و مدرسان متخصص در این حوزه برنامه‌ریزی شده است و ویژه دانشجویان هنر و دیگر مخاطبان علاقمند به مسایل هنری است که در فصل تابستان، آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دوره‎های تابستانی شامل "رویکردهای تصویرسازی معاصر" مدرس مرتضی زاهدی، "آشنایی با سیر تاریخی و زیبایی‎شناسی عکسهای دستکاری شده" مدرس مهدی مقیم‎نژاد، "هنرهای تجسمی (از ایده تا اجرا)" مدرس کیوان عسگری، "کارگاه تجربه و تکنیک" مدرس رضا افسری، "کارگاه طراحی رنگ" مدرس ترانه صادقیان، "بسترهای هنر معاصر" مدرس جاوید رمضانی، "کارگاه هنر دیوار (ایده، برنامه‎ریزی، اجرا)" مدرس جمشید حقیقت‎شناس و "درآمدی بر تاریخ مجسمه‎سازی" مدرس کامبیز صبری است که با ظرفیت پذیرش محدود برگزار خواهد شد و به شرکت‎کنندگانی که هر دوره را با موفقیت طی کنند، مدرک تخصصی پایان دوره از سوی معاونت هنری سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران اعطا خواهدشد.

علاقمندان می‌توانند برای ثبت‎نام از تاریخ یکم تا بیستم تیرماه به نگارخانۀ لاله واقع در تهران، خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، جنب هتل لاله، روبروی پارکینگ طبقاتی لاله مراجعه كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز