خبرگزاری کار ایران

ضرغامی:

دشمنان امروزه عملکرد رسانه ملی را زیر نظر دارند

کد خبر : ۹۰۵۸۶

خوشبختانه هم‌اکنون در روابط عمومی رسانه ملی افرادی متعهد، دلسوز، آگاه و اخلاق مدار مشغول به فعالیت هستند و من از کار این اداره کل رضایت دارم.

 ایلنا: رئیس رسانه ملی در دیدار با مدیرکل و مدیران روابط عمومی سازمان صدا و سیما از عملکرد این اداره کل ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ ضرغامی در دیدار مدیران واحدهای روابط عمومی مستقر در تهران گفت: پیشانی صدا و سیما روابط عمومی این سازمان است و باید روابط عمومی رسانه ملی تلاش کند علاوه بر پاسخ گویی به نیاز‌های مردم و رساندن پیام آنان به مدیران سازمان، نیازهای آنان را نیز شناسایی و در ارتقاء کیفی کار سازمان تاثیر گذار‌تر باشد.

رئیس رسانه ملی افزود: دشمنان امروزه عملکرد رسانه ملی را زیر نظر دارند زیرا یکی از کارهای بزرگ سازمان تلاش برای انسجام ملی و انسجام بین آحاد مردم و مسئولین است و روابط عمومی رسانه ملی می‌تواند در این امر بسیار موثر ظاهر شود. رئیس رسانه ملی در این دیدار همچنین با اشاره به اینکه یکی از کارهای بسیار مهم روابط عمومی رسانه ملی جلوگیری از پخش شایعه است گفت: همکاران ما در روابط عمومی‌ها باید تلاش کنند با اطلاع رسانی دقیق و درست از ایجاد و گسترش شایعه جلوگیری کنند.

وی افزود: خوشبختانه هم‌اکنون در روابط عمومی رسانه ملی افرادی متعهد، دلسوز، آگاه و اخلاق مدار مشغول به فعالیت هستند و من از کار این اداره کل رضایت دارم. آقای ضرغامی به نقش موفق‌اداره کل روابط عمومی در برنامه‌های انتخاباتی نامزدهای یازدهمین دوره ریاست جمهوری در صداوسیما اشاره کرد و افزود: نقش شما در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی بویژه مناظره‌های تلویزیونی نامزدهای یازهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بسیار برجسته بود و در واقع نقطه عطفی در تاریخ روابط عومی رسانه ملی محسوب می‌شود.

رئیس رسانه ملی همچنین با قدردانی از تلاش‌های مدیر کل روابط عمومی سازمان صداو سیما گفت: آقای سهرابی با سابقه بسیار خوب در سازمان تاکنون موفق شده خیلی از کار‌ها را در روابط عمومی محقق کند و عملکرد بسیار موفقی در روابط عمومی رسانه ملی داشته است. وی تعامل روابط عمومی را با مطبوعات خبر گزاری‌ها و سایت‌های خبری خوب توصیف کرد و افزود امروزه این تعامل تا حدی خیال ریاست سازمان را از پاسخ گویی به این مراکز خبری و مجموعه‌های سیاسی راحت کرده است.

در ابتدای این دیدار سید تقی سهرابی مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی گزارشی از عملکرد و فعالیتهای روابط عمومی صدا و سیما ارائه کرد.

وی در این گزارش به فعالیت‌های روابط عمومی در داد و ستد خبری با خبرگزاری‌ها، اطلاع رسانی از عملکرد بخشهای مختلف سازمان به مجموعه‌های خبری برون سازمانی، انتشار اخبار در باره تولیدات مختلف شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی برای آگاهی مردم از برنامه‌های آتی سازمان، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف عکس و کتاب برای نشر فعالیت‌های سازمان، جمع آوری اسناد مربوط به دفاع مقدس در این نهاد برای بهره برداری متقاضیان آتی درون سازمانی و برون سازمانی و راه اندازی باشگاه مخاطبان برای تعامل بیشتر مخاطبان با رسانه ملی اراده کرد.

در این دیدار هر یک از مدیران واحد‌های روابط عمومی نیز گزارشی از عملکرد و نوآوری‌های خود برای ارتقاء‌ عملکرد روابط عمومی ارائه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز