خبرگزاری کار ایران

سی شب «با هم با رمضان» با شبکه سحر

کد خبر : ۸۷۸۹۴

شبکه سحر، امسال برای بینندگانش در بالکان و بویژه بوسنی و هرزگوین دست به تولید ویژه برنامه‌های گوناگون زده که یکی از آن‌ها «با هم با رمضان» است.

ایلنا: آغاز ماه مبارک رمضان همزمان می‌شود با شروع برنامه‌های مناسبتی و ویژه این ماه بزرگ در شبکه سحر. این شبکه امسال برای بینندگانش در بالکان و بویژه بوسنی و هرزگوین دست به تولید ویژه برنامه‌های گوناگون زده که یکی از آن‌ها «با هم با رمضان» است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه سحر، ویژه برنامه «باهم با رمضان» به تهیه کنندگی محسن جعفری برای پخش در شب‌های ماه مبارک رمضان از سیمای بوسنیایی این شبکه تولید شده است.

جعفری از جزئیات این برنامه خبر داد و گفت: این برنامه در ۳۰ قسمت به صورت زنده و ترکیبی به مناسبت این ماه پر خیر و برکت تولید شده است و هر شب برای مخاطبان سیمای بوسنیایی شبکه جهانی سحر به روی آنتن می‌رود.

وی افزود: این برنامه که به صورت مجری محور پخش خواهد شد، در نظر دارد تا با قسمت‌های مختلف و استفاده از قسمت‌های جذاب مخاطبان را متوجه خود سازد. در این برنامه ریتم و رنگ برنامه به گونه‌ای طراحی شده است تا برای بینندگان جذابیت داشته باشد و بتواند پیام برنامه را به مخاطب برساند.

تهیه کننده ویژه برنامه «باهم با رمضان» در مورد قسمت‌های تشکیل دهنده برنامه گفت: در این برنامه در نظر است تا در هر قسمت موضوعاتی از قبیل دوری از گناه، توبه، توکل، توجه به خدا و... تشریح شود. این برنامه در هر قسمت شامل بخش‌هایی مانند: پخش دعا و نیایش، قصه گویی قرآنی همراه با تصویرسازی از طریق نقاشی، هر شب یک مسابقه قرآنی، الهیه خوانی (تواشیح) به زبان بوسنیایی همراه با کلیپ و پخش گزارش است.

او در ارتباط با مسابقه و گزارش‌های موجود در برنامه اینگونه توضیح داد: ما در هر شب یک مسابقه قرآنی برای مخاطبان طرح خواهیم کرد ودر قسمت بعدی برنامه در شب آینده فرد یا افراد برگزیده را معرفی خواهیم کرد. در باره گزارش‌هایی که در برنامه می‌خواهیم پخش کنیم هم باید گفت: هر شب یک گزارش پخش می‌کنیم که ۱۰ قسمت آن به معرفی مساجد بوسنی و هرزگووین می‌پردازد، ۱۰ قسمت از آن به معرفی آداب و رسوم مردم بوسنی و هرزگووین در ماه مبارک رمضان خواهد پرداخت و ۱۰ قسمت دیگر آن از ایران بوده و اتفاقاتی نظیر نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، اکرام ایتام در این ماه، فرهنگ افطار در ایران و... را به تصویر می‌کشد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز