خبرگزاری کار ایران

برنامه هدف در شبكه سحر

کد خبر : ۷۳۶۲۲

مجله ورزشی هدف به تهیه‌کنندگی معصومه ظهیر، جمعه‌ها از سیمای آذری این شبکه برای مخاطبان آذری زبان پخش می‌شود.

ایلنا: ظهیر درباره برنامه هدف گفت: این برنامه به بررسی اخبار ورزشی در طول هفته، معرفی رشته‌های ورزشی و اماکن ورزشگاهی، معرفی قهرمانان و گفتگو با مدال آوران ایرانی می‌پردازد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه سحر، وی افزود: مجری برنامه مجله ورزشی غلامعلی پیرایرانی است که نویسنده برنامه نیز هست. مهدی جعفرآبادی و مهدی روزبهانی هم دستیاران تهیه هستند.

به گفته ظهیر؛ این برنامه ورزشی شامل بخش‌هایی مانند گفتگوی مجری با کارشناس یا میهمان برنامه ازجمله ورزشکاران مدال‌آور، مربیان، مدیران ورزشی و... در استودیو، بیان زندگی نامه قهرمانان به صورت تصویر نریشن و نمایش مسابقات انجام شده توسط ایشان است.

تهیه کننده هدف با اشاره به اینکه برنامه‌های ورزشی از برنامه‌های پرطرفدار در میان برنامه‌های تلویزیونی است و مجله ورزشی هدف هم از این قاعده مستثنا نیست که سیمای آذری آن را پخش می‌کند، اظهار کرد: در هر برنامه از قهرمانان ورزشی ایران، مقامات ورزشی ایرانی و جمهوری آذربایجان نیز دعوت بعمل آورده و نظرات ایشان را در برنامه جویا می‌شویم.

این برنامه که در قالب یک مجله تلویزیونی تهیه می‌شود، جمعه‌ها ساعت 22:15 و شنبه‌ها ساعت 00/17 (باز پخش) به وقت تهران به مدت 30 دقیقه از سیمای آذری شبکه سحر برای مخاطبان این شبکه روی آنتن می‌رود.

برای هدف؛ مجید علی اف و النور باغیش اف ترجمه متون و ترجمه همزمان گفتگوهای برنامه را انجام می‌دهند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز