خبرگزاری کار ایران

شهریارضیاء‌آذری؛ مدیر رادیو تهران شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۶۸

طی حکمی از سوی محمدحسین صوفی؛ شهریار ضیاء‌آذری به عنوان مدیر جدید رادیو تهران معرفی شد.

ایلنا: محمدحسین صوفی، معاون صدای رسانه ملی، در جریان ابلاغ‌ حکم مدیر جدید رادیو تهران خطاب به او گفت: انتظار می‌رود که ضمن تعامل و همدلی با مدیران و همکاران شبکه رادیویی تهران در راستای تحقق سیاست‌های سازمان به ویژه معاونت صدا همه توان خود را در انجام وظایف محوله به کار گیرید. شهریار ضیاء‌آذری به عنوان مدیر جدید رادیو تهران معرفی شد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی صدا، شهریار ضیاءآذری در سال ۱۳۷۴ وارد رادیو شد و در تمام زمینه‌های شغلی رادیو از جمله گویندگی، سردبیری، نویسندگی و تهیه کنندگی فعالیت کرد. وی در سوابق مدیریتی خود سابقه ۲ مقطع مدیریت طرح و برنامه و ارزیابی و ۴ سال مدیریت گروه قرآن واندیشه را در رادیو قرآن داراست. وی در سال ۱۳۸۷ دبیر علمی اولین کنفرانس بین المللی رادیوهای اسلامی و در سال ۱۳۸۹ دبیر طرح بزرگ قرآن، نبض زندگی بود.
ضیاءآذری به عنوان عضو هیأت علمی گروه فقه و حقوق دانشگاه آزاداسلامی واحد شهرری، در مقاطع کار‌شناسی وکار‌شناسی ارشد عهده دار کرسی تدریس است.
مدیر جدید شبکه رادیویی تهران همچنین علاوه بر ۱۰ مقاله علمی که تاکنون منتشر نموده است، ۴ کتاب نیز در دست چاپ دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز