خبرگزاری کار ایران

سبک زندگی دینی از نگاه دوربین الکوثر

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۷۵

بررسی سبک دینی زندگی موضوع برنامه‌ای در حوزه روان‌شناسی دینی است که با عنوان دنیای محبوب من در شبکه الکوثر تهیه شده است.

ایلنا: در برنامه دنیای محبوب من مواردی همچون بلندپروازی، اضطراب، مثبت اندیشی، هنر، ازدواج و... بررسی می‌شود و با استفاده از نظرات کار‌شناسان، پاسخ مناسب به مسائل پیرامون این موارد ارائه می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه الکوثر، یونس قاسمی تهیه کننده این برنامه می‌گوید: در تهیه این برنامه سعی شده تا پلاتوهای مجری در فضاهای مختلف تاریخی و طبیعی ایران مانند کاخ موزه گلستان، خانه‌های تاریخی کاشان، کویر ایران، جنگلهای شمال و سواحل دریای خزر ضبط شود. علاوه برآن این آیتم‌ها در زمان‌ها و فصول مختلف سال ضبط شده تا علاوه بر آثار تاریخی و باستانی، طبیعت چهار فصل ایران نیز برای مخاطبان عرب زبان به تصویر کشیده شود.
وی هدف از ساخت این برنامه را تبیین موضوعاتی که مربوط به سبک زندگی دینی می‌شود عنوان کرد و گفت: در ساخت این برنامه با استفاده از دیدگاه روان‌شناسی، موضوعاتی که در زندگی روزمره انسان نقش دارد بررسی شده و سوالات مربوط به آن پاسخ داده می‌شود.
برنامه دنیای محبوب من در ۲۶ قسمت ۱۶ دقیقه‌ای در گروه معارف شبکه جهانی الکوثر تهیه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز