خبرگزاری کار ایران

با مسابقه ۲+۹۲ از رادیو تهران عیدی بگیرید

کد خبر : ۵۵۹۳۹

ویژه برنامه «مسابقه ۲+ ۹۲» را در ایام عید نوروز ساعت ۸ از رادیو تهران موج اف.‌ام ردیف ۹۴ مگاهرتز بشنوید.

ایلنا: مهدی رادفر، سردبیر و تهیه کننده برنامه با اعلام پخش مسابقه جدید ۲+۹۲ از رادیو تهران خاطر نشان کرد: مسابقه ۲+۹۲ کاری از گروه نیمروزی رادیو تهران است که ویژه ایام نوروز هر روز از ساعت ۸ تا ۸ و ۳۰ دقیقه با خلق لحظاتی شاد و مفرح همراه شنوندگان است.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، وی در ادامه افزود: این مسابقه با رویکرد سرگرمی و تفریحی و توجه به بعد آموزشی آن در لایه‌های زیرین با دو گروه از شرکت کنندگان پخش می‌شود. مسابقه ۲+۹۲ با حضور اقشار خاص از جمله تاکسیرانان، آتش نشان‌ها، پلیس راهور، گروه امداد و پزشکان و... و با انتخاب مشاغلی که در طول سال، خدمات به شهروندان ارائه کردند به همراه خانواده‌های آن‌ها اجرا می‌شود.
رادفر به چگونگی اجرای این مسابقه اشاره کرد و افزود: این مسابقه با تم طنز و شاد، در دو گروه و متناسب با عنوان شغلی شرکت کنندگان اجرا و سوالات در قالب طنز و نسبت به حوزه کاری متغییر و با توجه به شغل آن‌ها مطرح می‌شود.
امیرزنده دلان، پیمان غریب پناه و آسیه گرجی مجری- بازیگر و معصومه پاکروان طراح و نویسنده از دیگر همکارانی هستند که در این برنامه همکاری دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز