خبرگزاری کار ایران

جشن سال تحویل در رادیو تهران

کد خبر : ۵۳۷۲۰

ویژه برنامه «تحویل سال نو» را ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه از رادیو تهران موج اف.‌ام ردیف ۹۴ مگاهرتز بشنوید.

ایلنا: مجید خسروانجم، تهیه کننده و سردبیر ضمن اعلام پخش این برنامه تصریح کرد: این برنامه در ساعاتی پیش از سال نو و به مناسبت لحظات سال تحویل از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۶ پخش می‌شود. برنامه‌ای که با برپایی سفره‌ای رنگین از هفت سین با هدف افزایش امید بخشی و نوید بخشی روی آنتن می‌رود.
به گزارش ایلنا به نقل از رادیو تهران، وی افزود: در این برنامه مروری بر برگزیده چهره‌های خبر ساز سال در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و هنری با کار‌شناسی آلبرت کچوئی، حمید رضا حصارکی و مهدی مجنونی خواهیم داشت و در گفت‌و‌گو با چهره‌های فرهنگی و مشارکت شنوندگان در برنامه لحظات به یادماندنی را برای مخاطبان به ارمغان می‌آوریم.
موضوع برنامه به آرزوهایی که در لحظه سال تحویل و سالی که پیشرو خواهیم داشت، اختصاص یافته است و علاقه مندان در تماس با ما از آرزوهای خود می‌گویند. در ادامه گزارش‌های اکبر یاری، از بهشت زهرا تقدیم شنوندگان می‌شود و در لحظه سال تحویل ارتباط مستقیم با حرم حضرت عبدالعظیم پیش بینی شده است.
ساحل کریمی و علی اکبری به عنوان گوینده، اسماعیل باستانی آیتم ساز، اکبر یاری گزارشگر و آلبرت کوچوئی، حمید رضا حصارکی و مهدی مجنونی کار‌شناسی برنامه را بر عهده دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز