خبرگزاری کار ایران

حضور معاون صدا در شبکه رادیویی تهران

کد خبر : ۲۲۴۸۷

جلسه شورای مدیران امروز اول آذر ماه، با حضور محمد حسین صوفی معاون صدا در سالن جلسات رادیو تهران برگزار شد.

ایلنا: جلسه مدیران شبکه رادیویی تهران امروز اول آذر ماه، با حضور محمد حسین صوفی معاون صدا، محمد جهانی مدیر شبکه رادیویی تهران و سایر مدیران با هدف بررسی و برنامه ریزی شش ماهه در سالن جلسات رادیو تهران برگزار شد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، مدیران گروه‌ها با بیان نکاتی پیرامون برنامه سازی، رویکرد برنامه‌ها و... به ارائه گزارشی از عملکرد خود پرداختند.
معاون صدا با بیان اینکه ضروری است در هر حوزه موضوع‌ها به صورت تخصصی پیگیری شود، عنوان داشت: با توجه به کلی نگری و کلان نگری که چشم انداز بلند مدت شبکه بر اساس آن طراحی می‌گردد ضروری است در هر حوزه موضوع‌ها به صورت جزئی‌تر عنوان شود و طرح‌ها و ایده‌های نو پیگیری و زمان برای هر موضوع تعیین و تبین شود.
وی به چشم انداز برنامه ریزی بلند مدت اشاره داشت و تصریح کرد: ضرورت برنامه ریزی بلند مدت آینده نگری و مشارکت تمامی عوامل و اعضاء در برنامه ریزی و ایفای نقش است که به تبع آن پیام و محتوا مدیریت و مهندسی می‌شود.
صوفی با تاکید بر اینکه برنامه‌های شبکه به شرایط و موضوعات خاص اختصاص یابد خاطر نشان کرد: ماحصل برنامه ریزی بلندمدت جامع نگری و فرایند نگری است لذا با توجه به سرعت و انعطاف پذیری رادیو، بهتر است تمامی موضوع‌ها در هر حوزه‌ای مد نظر قرار گیرد و بخشی از برنامه‌های شبکه نیز به فراخور زمان و شرایط به موضوعات خاص اختصاص یابد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز