خبرگزاری کار ایران

آنونس فیلم «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» آماده شد

کد خبر : ۹۴۸۴۶

آنونس فیلم «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» از دهم مهرماه در سینماهای تهران و شهرستان‌ها روی پرده خواهد رفت. پخش فیلم برعهده رسانه فیلمسازان مولود است.

ایلنا: اولین آنونس فیلم سینمایی «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» آماده شد.

به گزارش ایلنا، این آنونس توسط بهزاد طهماسبی ساخته شده و ناصر طهماسب(دوبلور) که بیش از هر چیز به عنوان دوبلور بازیگرانی نظیر «جک نیکلسون»، «هارولد لوید» و «هنری فوندا» شناخته می‌شود، گویندگی آنونس را برعهده داشته است.

«بشارت به یک شهروند هزاره سوم» تازه‌ترین فیلم محمدهادی کریمی است؛ کارگردانی که ساخته قبلی‌اش «برف روی شیروانی داغ» مورد توجه منتقدان قرار گرفته بود.

«بشارت...» داستانی پیرامون خودکشی سریالی دانش آموزان یک دبیرستان دخترانه را در گونه معمایی به تصویر کشیده و با ورود یک زن میانسال به این دبیرستان است که همه چیز رنگ و بویی دیگر می‌گیرد.

هنگامه قاضیانی، مهدی احمدی، حمید فرخ‌نژاد، نیکی کریمی، بیتا فرهی، فرخ نعمتی، امیرحسین آرمان، ساعد سهیلی، خاطره اسدی، احمد ساعتچیان، شهرزاد کمال‌زاده، ملیسا مهربان، الناز بهمن‌زاده، شیما نیک‌پور، معصومه قاسمی و بیژن شکرریز در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

کریمی در اقدامی جالب که بیش از هر چیز از سوابق روزنامه‌نگاری وی نشأت می‌گیرد یکی از اشعار خود را به عنوان جمله تبلیغاتی در پایان آنونس قرار داده است. شعری که بی‌ارتباط با داستان فیلم هم نیست: «بشارتِ آمدنت را نه قدیسان دادند و نه کاهنان! تنها ردٌی بود بر برفی که هنوز نباریده بود.»

این فیلم از دهم مهرماه در سینماهای تهران و شهرستان‌ها روی پرده خواهد رفت. پخش فیلم برعهده رسانه فیلمسازان مولود است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز