خبرگزاری کار ایران

تماشای فیلم قاعده تصادف برای زیر 13 سال ممنوع شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۷۶

وزارت ارشاد علاوه بر اینکه مجوز بخش‌های جنبی فیلم قاعده تصادف شامل مصاحبه با کارگردان، بازیگران و سایر عوامل در لوکیشن اصلی فیلم را برای شبکه نمایش خانگی صادر نکرده، تماشای آن را برای زیر 13 سال ممنوع کرده است.

ایلنا: با دستور شورای بازبینی شبکه نمایش خانگی سازمان سینمایی مجوز “کارویژه” تصویری فیلم سینمایی قاعده تصادف صادر نشد.

شورای بازبینی شبکه نمایش خانگی از صدور مجوز برای “کارویژه” تصویری فیلم سینمایی قاعده تصادف خودداری کرد.

روابط عمومی موسسه سینما هفت ضمن اعلام این خبر افزود: این شورا پیش از این هم تماشای فیلم سینمایی قاعده تصادف در شبکه نمایش خانگی را برای افراد زیر 13 سال ممنوع اعلام کرده بود.

با وجود تمام فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه آماده‌سازی این "کارویژه" که منجر به آماده‌سازی یک نسخه 21 دقیقه‌ای مشتمل بر مصاحبه با کارگردان، بازیگران و سایر عوامل در لوکیشن اصلی خود فیلم شده بود، شورای بازبینی شبکه نمایش خانگی در اقدامی عجیب و غیرمنتظره از صدور مجوز برای این کارویژه خودداری کرده است. این اتفاق درحالی رخ می‌دهد که بنا به سیاست‌های پیشین وزارت ارشاد در زمینه تکریم مخاطبین شبکه نمایش خانگی، موسسه سینما هفت به عنوان تنها موسسه‌ای که دست به تهیه چنین محصولاتی می‌زند شایسته تقدیر شناخته شده بود.

نسخه ویدئویی فیلم سینمایی قاعده تصادف روز سه شنبه یازدهم تیرماه به صورت گسترده در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

فیلم سینمایی قاعده تصادف ساخته بهنام بهزادی با نامزدی برای دریافت هفت سیمرغ بلورین و برنده شدن 5 سیمرغ بلورین یکی از مهمترین فیلم‌های سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز