خبرگزاری کار ایران

با اكثریت آرا؛

مدیرعامل خانه سینما؛ نایب رئیس فیاپ شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۳۵

فیاپ؛ فدراسیونی متشکل از 28 کشور از 5 قاره جهان است. این سازمان مسئولیت رعایت حقوق تجاری و معنوی آثار سینمایی و تلویزیونی راعهده‌دار است.

ایلنا: در آخرین اجلاس فیاپ كه در فرانسه برگزار شد، مدیرعامل خانه سینما به عنوان نایب رئیس فیاپ انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدمهدی عسگرپور(مدیرعامل خانه سینما) كه به نمایندگی از سینمای ایران در آخرین اجلاس فیاپ حضور داشت، به عنوان نایب رئیس این فراسیون انتخاب شد.

در آخرین اجلاس فیاپ، وئیز آلبرتو اسکا له ل برای مدت 2 سال به عنوان رئیس و محمدمهدی عسگرپور(مدیرعامل جامعه اصناف سینمایی) به مدت 2 سال به عنوان عضو هیئت رئیسه(نایب رئیس با تمرکز بر قاره آسیا) برگزیده شد.

28 كشور بزرگ صاحب سینما در دینا عضو فیاپ هستند كه از آسیا فقط كشورهای ایران استرالیا و هند عضو این اجلاس هستند.

فیاپ؛ فدراسیونی متشکل از 28 کشور از 5 قاره جهان است. این اتحادیه تنها سازمان سینمایی و تلویزیونی است که شبکه‌ی جهانی را نمایندگی می‌کند. این سازمان مسئولیت رعایت حقوق تجاری و معنوی آثار سینمایی و تلویزیونی راعهده‌دار است.
فیاپف در سال 1933 تشکیل و مجمع عمومی آن بالاترین نهاد آن است که رئیس و چهار نایب رئیس آن برای مدت 2 سال توسط مجمع عمومی برگزیده می‌شوند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز