خبرگزاری کار ایران

«حوض نقاشی» به ارسباران می آید

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۱۶

در دویست و نود و دومین نشست هفتگی باشگاه فیلم تهران، فیلم سینمایی «حوض نقاشی»به كارگردانی«مازیار میری»یكشنبه 29 اردیبهشت ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران اكران و نقد می شود.

 ایلنا:در دویست و نود و دومین نشست هفتگی باشگاه فیلم تهران، فیلم سینمایی «حوض نقاشی»به كارگردانی«مازیار میری»یكشنبه 29 اردیبهشت ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران اكران و نقد می شود.

به گزارش ایلنا  فیلم«حوض نقاشی» داستان زوجی است كه با آدم‌های دیگر فرق دارند، آن هم نه یک فرق ساده، بلکه بسیار بزرگ و آن‌ها باید تلاش کنند تا به دیگران ثابت کنند این تفاوت بزرگ را با معجزه عشق حل کرده‌‌اند.

این فیلم در سی و یکمین جشنوارهٔفیلم فجرموفق به دریافت سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، بهترین طراحی (آتوسا قلمفرسایی) و نامزد دریافت دو جایزه از سی و یکمین جشنوارهٔفیلم فجر در رشته‌های بهترین بازیگر نقش اول زن (نگار جواهریان) و بهترین فیلم‌برداری (محمد آلادپوش) شد.

شهاب حسینى، نگار جواهریان، فرشته صدرعرفائى، سپهراد فرزامى، سیامک احصائى و... از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

نقد فیلم سینمایی بلافاصله بعد از نمایش آن با حضور منوچهر محمدی(تهیه كننده)،حامد محمدی(فیلمنامه نویس)، شهرام خرازی ها(منتقد)، سعید اژدرپور(كارشناس مجری) و سایر عوامل فیلم برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت حضور درنشست‌باشگاه فیلم تهران می توانند ­به فرهنگسرای ارسبارانواقعدر خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز