خبرگزاری کار ایران

عطشانی برای هیچکدام از کاندیداها فیلم نمی‌سازد

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۶۲

ساخت فیلم تبلیغاتی کاندیداها در دستور کار من نیست و اولویتم سینماست.

ایلنا: پس در پی شدت گرفتن برخی اخبار مبنی بر ساخت فیلم تبلیغاتی کاندیداهای مختلف ریاست جمهوری از سوی علی عطشانی کارگردان فیلم آقای الف، وی با تکذیب این اخبار گفت: اگر چه پیشنهاداتی از سوی برخی کاندیداهای ریاست جمهوری برای ساخت فیلم تبلیغاتی ایشان داشته‌ام اما با احترام به همه این بزرگواران اعلام می‌کنم که ساخت فیلم تبلیغاتی کاندیداها در دستور کار من نیست و اولویتم سینماست.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اکران فیلم سینمایی "آقای الف"، این کارگردان که چندی است اولین فیلم سه بعدی تاریخ سینمای ایران ساخته وی روی پرده سینماهاست و فیلم "تلفن همراه آقای رییس جمهور" را نیز در نوبت اکران دارد، تصریح کرد: "فعلا تمام تمرکزم روی اکران عمومی دو فیلم آقای الف و تلفن همراه رییس جمهور است و همچنین درگیر آماده‌سازی مقدمات پیش تولید فیلم بعدی‌ام هستم.

روابط عمومی این فیلم گزارش داد: با وجود سینماها و نوبت‌های اکران محدود فیلم سینمایی آقای الف، آمارهای اولیه از استقبال قابل توجه مخاطبان از این فیلم حکایت دارد.

آقای الف اولین فیلم سه بعدی سینمای ایران از روز چهارشنبه 18 اردیبهشت ماه جاری در سینماهای آزادی، فرهنگ، ایوان شمس و هویزه مشهد روی پرده رفته است و در شش روز گذشته با فروش نسبتا مناسبی (با در نظر گرفتن محدودیت سالن‌ها و سئانس‌های نمایش دهنده فیلم) مواجه شده است.

سایر عواملی که که در ساخت "آقای الف" با این کارگردان همکاری کرده‌اند؛ عبارتنداز: بازیگران: پوریا پورسرخ، شاهین نجومی، لیلا اوتادی، مهدی فقیه، مهران رجبی، خشایار راد، مهدی مقدم و نیما شاهرخ شاهی. طراح3D: بابک محقق، فیلمنامه: امیر علی محسنین، مدیر تصویربرداری: محمد فضیله، مسئول تروکــــاژ: آیدین آریایی نژاد، منشی صحنه: شیدا یوسفی، عکاس: بابک برزویه، مدیر تولید: عباس کلانتری، مدیر صدابرداری: حمیدرضا اسلامی نژاد، طراح چهره‌پردازی: امیر ترابی، طراح صحنه و لباس: امیرحسین غلامی، تهیه‌کننده: سعید شرفی کیا- محصول سال 1391.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز