خبرگزاری کار ایران

با حضور هادی خامنه‌ای، مهدی ابطحی و جمعی از سینماگران؛

فیلم سینمایی آقای الف رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۵۰

علی عطشانی در مراسم رونمای از فیلم آقای الف گفت: فیلمسازی سخت است و اگر سه بعدی باشد؛ سخت‌تر است.

ایلنا: فیلم سینمایی سه بعدی آقای الف به كارگردانی علی عطشانی؛ شب گذشته(17 اردیبهشت) در تالار ایوان شمس رونمایی و برای تعدادی از سینماگران و شخصیت‌ها به نمایش درآمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا سیداحمد میرعلایی(مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی) در این مراسم گفت: به علاقمندان سینما تبریک می‌گویم زیرا این اتفاق بزرگی است که به همت جوانان سینمای ایران صورت گرفته است. جوانان با این کار نشان دادند که می‌توانند روی پای خود بایستند البته چند گروه دیگر هم اعلام کرده بودند که در این زمینه فعال هستند اما علی عطشانی و بابک محقق مجری این طرح این کار را زودتر به اتمام رساندند. جا دارد درهمین جا به آنها تبریک بگویم.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی ادامه داد: بابک محقق تفکر سه بعدی شدن فیلم را مطرح کرد. اینکه دوربین‌ها چگونه تنظیم شوند تا تصویر، سه بعدی نشان داده شود. امروز جامعه سینمایی کشور باید به وجود بابک محقق افتخار کند.

علط عطشانی(كارگردان فیلم) نیز با تشكر از بنیاد سینمایی فارابی گفت: فیلمسازی سخت است و اگر سه بعدی باشد سخت‌تر است.

وی ادامه داد: سیداحمد میرعلایی قول‌هایی به ما دادند تا سینماهای شهرستان‌ها هم مجهز شوند تا بتوانیم در سایر شهرها هم فیلم «آقای الف» را اکران کنیم.

مصطفی محمودی نیز خبر داد: به همت بنیاد سینمای فارابی اولین نمایشگاه تجهیزات سینمایی ایران سنیکس برپا خواهد شد.

در این مراسم فیلم سینمایی آقای الف به نمایش درآمد و بعداز آن كیك رونمایی فیلم بریده شد و از عوامل فیلم نیز با اهدای هدایایی تقدیر شد.

در این مراسم شخصیت‌هایی همچون: سید هادی خامنه‌ای، سیدمهدی ابطحی، علی شاه حاتمی، سیداحمد میرعلایی، جعفر گودرزی، ابراهیم اصغری، جابر قاسمعلی، اصغر هاشمی، سیدهادی منبتی، منوچهر هادی، نیوشا ضیغمی، محمد حمزه‌ای و محسن خان جهانی حضور داشتند.

 اكران فیلم آقای الف از روز 18 اردیبهشت در سراسر كشور آغاز می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز