خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد:

فارابی بیشترین صرفه‌جویی را دارد

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۱۲

خصوصی شدن بنیاد سینمایی كذب است/ بعضی دنبال گل آلود كردن آب هستند/ چتر سینمای ایران در كن توسط بنیاد سینمایی فارابی راه‌اندازی می‌شود.

ایلنا: چندی پیش بعضی سایت‌های خبری به بحث واگذاری بنیاد سینمایی فارابی به بخش خصوصی پرداختند، اما سیداحمد می‌رعلایی این خبر را به شدت تکذیب می‌کند.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی به خبرنگار ایلنا گفت: متاسفانه برخی اخباری را بدون منبع منتشر می‌کنند و اخلاق حرفه‌ای را در انتشار این خبر‌ها رعایت نمی‌کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه گروهی حرف از شفافیت می‌زنند اما نه تنها این شفافیت را رعایت نمی‌کنند بلکه آب را نیز گل آلود می‌کنند، زیرا عدم شفافیت تامین کننده منافعشان است تا شاید بتوانند ماهی خود را بگیرند، در حالی که نمی‌دانند هیچ حرکت غلطی به سرانجام درست نمی‌رسد.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی همچنین درباره حضور این بنیاد در جشنواره فیلم کن گفت: امسال نیز چتر سینمای ایران در جشنواره کن به رسم هرسال توسط بنیاد سینمایی فارابی در بازار فیلم کن برقرار است. حضور در این رویداد سینمایی معتبر دستاوردهای خوبی برای ما دارد، به طور مثال سال قبل انیمیشن رستم و سهراب در این چتر به فروش رسید.

می‌رعلایی با اشاره به اینکه ‌‌نهایت صرفه‌جویی اقتصادی در سفر به کن اعمال می‌شود، افزود: از ابتدا تاکنون همه دقت و تلاش ما بر رعایت اصل جهاد اقتصادی و صرفه جویی حداکثری و تخصیص متناسب منابع بوده است و امروز اگر هزینه‌های بنیاد سینمایی فارابی را با مراکز دیگر مقایسه کنید، آشکار است که حداکثر استفاده از حداقل هزینه‌ها شده است و ‌‌نهایت صرفه‌جویی در عین حضور پررنگ و کارساز صورت گرفته است.

وی افزود: اطلاعات مرتبط با نحوه حضور نمایندگان سینمای ایران در جشنواره کن به زودی اعلام می‌شود، اما به شما اطمینان می‌دهم امسال هم در برنامه‌ریزی و انتخاب افراد حاضر در کن و هم در چینش هزینه‌های ارزی و ریالی ‌‌نهایت دقت و صرفه‌جویی ممکن صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز