خبرگزاری کار ایران

۱۴۳ اثر از دارندگان كارشناسی ارشد به جشنواره ملی نمایشنامه نویسی رسید

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۹۳

تحصیل کردگان مقطع کار‌شناسی با ۱۴۳اثر پرتعداد‌ترین گروه شرکت کنندگان و دارندگان مدرک کار‌شناسی ارشد با ۶۵ اثر در رتبه بعدی قرار گرفتند.

ایلنا: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی بیش از پانصد اثر در دبیرخانه جشنواره ثبت شد و تحصیل کردگان مقطع کار‌شناسی با ۱۴۳اثر پرتعداد‌ترین گروه شرکت کنندگان و دارندگان مدرک کار‌شناسی ارشد با ۶۵ اثر در رتبه بعدی قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی، علی ایزدی ضمن اعلام این خبر افزود: در راستای حمایت و تشویق نویسندگان کشور و توجه ویژه به تولید متون نمایشی ارزشمند این جشنواره برگزار می‌شود.
وی گفت: دانشجویان نیز در این جشنواره سهمی را به خود اختصاص داده و با ۳۷ اثر در اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی حضور دارند.
۲۶ اثر نیز از طرف دارندگان مدرک کاردانی به دبیرخانه این جشنواره ارائه شده است.
این جشنواره از سوی عالیترین مدارج تحصیلی نیز منتفع شده و هفت اثر نیز توسط فارغ التحصیلان مقطع دکترا دریافت کرده است.
همچنین ارسال ۴۴ اثر از سوی دارندگان مدرک دیپلم، هفت اثر از جانب دانش آموزان، باعث تنوع و حضور طیف‌ها و مقاطع مختلف تحصیلی در این جشنواره شده است.

دبیر اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی در ادامه افزود: باتوجه به استقبال گسترده هنرمندان نمایشنامه نویس و درخواست‌های متعدد مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۰ فروردین ماه تمدید شد و در ‌‌نهایت بیش از ۵۰۰ اثر از هنرمندان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و بعد از کد بندی، آثار جهت بررسی اولیه تحویل داوران بخش مقدماتی شد.
اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی به همت بنیاد ادبیات نمایشی ایران در دهه سوم اردیبهشت۱۳۹۲ با حضور نمایشنامه نویسان کشور و بزرگان این عرصه و با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری اداره کل هنرهای نمایشی برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز