خبرگزاری کار ایران

هادی مرزبان به تماشای نمایش «مل‌پامنی» نشست

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۴۰

این نمایش مخاطب را در فضایی قرار می‌دهد كه به میزان زیادی از چیستی محتوای آثار گذشته گروه «آو» آگاه می‌شود. اما در عین حال به صورت اثری جدا و مستقل مخاطب را به تماشا و دنبال كردن ماجرا تا انتها فرامی‌خواند.

ایلنا: نمایش «مِل پامِنی» كاری از گروه تئاتر آو به كارگردانی بابك مهری شب گذشته میزبان هنرمندان و خبرنگاران بود كه با استقبال مخاطبان نیز مواجه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این نمایش كه تركیبی از موسیقی و حركات فیزیكال آثار پیش‌تر اجرا شده توسط گروه تئاتر آو است شب گذشته با حضور هادی مرزبان كارگردان پیشكسوت تئاتر و سعید اسدی مدیر مستعفی تالار مولوی و استاد دانشگاه در میان حضور بسیاری از علاقه‌مندان به تئاتر اجرا شد.

نمایش "مل پامنی-MELPOMENE " به کارگردانی بابک مهری اسفند 91 و فروردین و اردیبهشت 92 ساعت 18:30 در خانه نمایش آو به صحنه می رود.

این اجرا بر اساس موسیقی‌ها و ملودی‌های به کار رفته در اجراهای پیشین گروه آو تنظیم شده که بیشتر آن‌ها در ارتباط با اسطوره‌های ایرانی و تراژدی ساخته شده است. این نمایش مخاطب را در فضایی قرار می‌دهد كه به میزان زیادی از چیستی محتوای آثار گذشته گروه «آو» آگاه می‌شود. اما در عین حال به صورت اثری جدا و مستقل مخاطب را به تماشا و دنبال كردن ماجرا تا انتها فرامی‌خواند.

امیر افشار کرجی و سمیرا اتفاق در دراماتورژی این اجرا همکاری داشته اند. لازم به ذکر است از سه شنبه، 1 اسفندماه، تمرین، اجرای این نمایش با حضور تماشاگران و مدعوین آغاز شده است و 10 روز نخست اجراها از شنبه، 5 اسفندماه، برای مخاطبان بلیط فروشی با 20 درصد تخفیف خواهد بود.

تماشاگران و علاقه مندان می توانند از طریق شماره های تماس 88021646 – 09195653935 بلیط خود را رزرو کرده و یا به خانه نمایش آو مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.avtheatre.ir مراجعه

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز