خبرگزاری کار ایران

در حضور تعدادی از هنرمندان سینما و تئاتر؛

اجرای «ادیپوس» به سفید روی سیاه تئاتر ایران تقدیم شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۴۵

فرخ نعمتی: از طرف گروه اجرایی نمایش ادیپوس و با اجازه از محضر تمام اساتیدی که در جمع ما حضور دارند اجرای خود را به سفیدروی سیاه تئاتر ایران زنده یاد سعدی افشار تقدیم می‌کنیم.

ایلنا: هنرمندان و بازیگران نمایش «ادیپوس» شنبه (31 فروردین) در حضور تعدادی از هنرمندان سینما و تئاتر اجرای خود را به زنده یاد سعدی افشار تقدیم کردند.
به گزارش ایلنا به نقل روابط عمومی پروژه نمایشی ادیپوس، فرخ نعمتی یکی از بازیگران این اثر نمایشی بعد از پایان اجرا، گفت: نمی‌دانم چرا همیشه کارهای سخت را از بزرگترین عضو یک مجموعه می‌خواهند. متاسفانه یا خوشبختانه امروز هم ازمن خواسته شده تا در حضور شما بزرگان عرصه هنر که امیدوارم همواره دوام داشته باشید نکته‌ای را بگویم.
وی با تقدیراز حضور هنرمندان و خبرنگاران در اجرای ویژه این اثر نمایشی، ادامه داد: از طرف گروه اجرایی نمایش ادیپوس و با اجازه از محضر تمام اساتیدی که در جمع ما حضور دارند اجرای خود را به سفید روی سیاه تئاتر ایران، زنده یاد سعدی افشار تقدیم می‌کنیم.
اکبرزنجانپور، پرویز پورحسینی، خسرو سینایی، محمدرضا اصلانی، بهزاد فراهانی، حسین مسافر آستانه، نصرالله قادری، رویا نونهالی، تهمینه میلانی، منظر لشگری‌پور، فهیمه رحیم‌نیا، سیامک شایقی، رامین حیدری فاروقی، حسین پاکدل، خسرو احمدی، جلال تهرانی، مهدی احمدی، رعنا آزادی‌ور، نوید محمدزاده، السا فیروزآذر، اشکان خیل‌نژاد، مونا فرجاد، سیامک زمردی مطلق‌، نوشین تبریزی، دلارا نوشین و تعدادی دیگر از هنرمندان سینما و تئاتردر اجرای ویژه هنرمندان و خبرنگاران نمایش ادیپوس حضور داشتند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز