خبرگزاری کار ایران

سنگواره به جشنواره پوسان کره رفت

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۴۹

فیلم داستانی سنگواره در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه پوسان پذیرفته شد.

ایلنا: جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه پوسان از سال ۱۹۸۰ به عنوان اولین جشنواره فیلم کوتاه کشور کره جنوبی آغاز به فعالیت کرد. در سال‌های ابتدایی، این جشنواره تمرکز خود را تنها برنمایش فیلم‌های کره‌ای اختصاص داده بود، اما در سال ۲۰۰۰ میلادی این جشنواره با پذیرش فیلم‌های کوتاه کشورهای آسیایی رویکرد جدیدی را دنبال نمود و در سال ۲۰۱۰ به عنوان یکی از جشنواره‌های بین المللی فیلم کوتاه، آثار مختلف ازسرتاسر جهان را مورد پذیرش قرار داد.

به گزارش ایلنا، هدف این جشنواره کشف و معرفی فیلم‌های برجسته از سراسر جهان است. این جشنواره در تاریخ ۱۲ الی ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ در شهر پوسان برگزار می‌شود. در این دوره از جشنواره تعداد ۱۲۵۸ فیلم در بخش بین الملل برای شرکت در جشنواره ثبت شده‌اند که در این میان انجمن سینمای جوانان ایران توانسته با فیلم کوتاه «سنگواره» ساخته پیمان نهان قدرتی در بخش مسابقه این جشنواره حاضر شود.

فیلم داستانی سنگواره در زمان ۱۸ دقیقه ماجرای یک شکارچی است که هنگام شکار دچار حادثه شده و در شرایط دشواری قرار می‌گیرد و در یک قدمی مرگ است.

فیلمنامه‌نویس و کارگردان این اثر پیمان نهان قدرتی است و تصویربردار آن رضا تیموری است. صدابردار بهروز شهامت است و تدوین اثر برعهده سلمیان نهان قدرتی است.

این فیلم از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران در سال ۱۳۹۱ است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز