خبرگزاری کار ایران

نمایش «جنگل پر ماجرا» در خانه فرهنگ نور

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۶۹

نمایش عروسکی شاد و موزیکال «جنگل پر ماجرا» به نویسندگی و کارگردانی مهرداد قرآن کیش در سالن آمفی تئا‌تر خانه فرهنگ نور به روی صحنه رفت.

ایلنا: نمایش «جنگل پر ماجرا» به همت گروه هنری تاک، از ۲۰ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه، ویژه گروه سنی کودک در خانه فرهنگ نور اجرا می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، این نمایش ماجرای گرگ تنبلی است که با فریب مار از جنگل بیرون شده است و با دروغ گویی باعث دردسر دیگر حیوانات جنگل می‌شود و در ادامه حوادثی بوجود می‌آید.
از عوامل این نمایش می‌توان به نیلوفر ابراهیمی، پریا رضایی، آرزو خلیلی، عاطفه رشیدی و بابک مولانا (عروسک گردان)، رضا فلاحتی (دستیار کارگردان)، مهرداد قرآن کیش (طراح صحنه)، رضا نبی لو (آهنگساز)، بهرام قاسمی (طراح عروسک‌ها) اشاره کرد.
علاقمندان برای دیدن این نمایش می‌توانند به خانه فرهنگ نور به نشانی فلکه دوم صادقیه بلوار آیت ا... کاشانی بعد از پل ستاری جنب شهر کتاب مراجعه نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۰۸۸۷۰۷ تماس بگیرند.
این نمایش در جشنواره تئا‌تر ماه، تندیس بهترین طراحی عروسک و عروسک گردانی را کسب کرده است.
گروه هنری تاک اجرای نمایش‌های «شیر و شغال»، «آدم آهنی»، «موش کوچولو»، «یکی بود یکی نبود» و... را در کارنامه هنری خود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز