خبرگزاری کار ایران

تولید مسافر بهشت پایان یافت

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۶۵

تهیه و تولید اپیزود «مسافر بهشت» از فیلم اپیزودیک «لالایی برای آدم بزرگ‌تر‌ها» به کارگردانی حسین قناعت، پس از پشت سر گذاشتن مراحل فنی در فرهنگسرای فردوس پایان یافت.

ایلنا: تهیه و تولید اپیزود «مسافر بهشت» از فیلم اپیزودیک «لا لایی برای آدم بزرگ‌تر‌ها» پایان یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵، رییس فرهنگسرای فردوس در خصوص تولید این فیلم اظهار داشت: پیش تولید وانجام مراحل فنی این فیلم در حدود ۴ ماه به طول انجامید و فیلمبرداری این فیلم با حضور بیش از ۲۰ بازیگر در طول ۱۷ روز انجام شد.

امین‌زاده افزود: این فیلم اپیزودیک که توسط فرهنگسرای فردوس تهیه و تولید شده سعی کرده با نگاهی عمیق به مسائل روز جامعه و با ساختاری اپیزودیک به واکاوی روابط اجتماعی و خانوادگی بپردازد.

رییس فرهنگسرای فردوس در ادامه گفت: تولید اپیزود «مسافر بهشت» با موضوع مسائل اجتماعی به تهیه کنندگی فرهنگسرای فردوس و کارگردانی حسین قناعت در فروردین ماه ۹۲ به پایان رسید

ناصر امین‌زاده در توضیح اپیزود «مسافر بهشت» گفت: این اپیزود که به منظور ترویج فضایل اخلاقی و با رویکرد حس نوع دوستی و مسولیت پذیری ساخته شده است، روایت گر چند ساعت از زندگی راننده تاکسی‌ای است که با مسافری مبتلا به آلزایمر برخورد می‌کند و درگیر ماجرای زندگی او می‌شود.

علی رضا مهران، نادیا فرجی، علی مقصودی، سعید فرجی، طاهره علایی، احمد یاوری، علی اسدی، بابک برجسته،، شیما افسری، یاسمینا باهر، عباس محمدی، رضا رحمت‌پور، عبداله طهماسبی، محسن امیری، محمد امیر خانی و (بازیگران کودک) امیر علی علی محمدی، هستی ایوه و پدرام اسدزاده و علی کیا ترکاشبند از جمله بازیگرانی هستند که به ایفای نقش پرداختند.
از دیگر عواملی که در ساخت این فیلم همکاری داشتند می‌توان به نویسندگان: حسین قناعت و بیتا شباهنگ، مشاور هنری: جعفر توکلی، مدیر تصویر برداری: رضا بقایی، مدیر صدابرداری: سیامک نیازی، مدیر تولید: سعید فرجی، آهنگساز: حمید صائب، تدوین و صداگذاری: پریسا پروین نیا، گروه تصویربرداری هوایی: منوچهر حمید‌پور و بابک غفوری، طراح صحنه و لباس: رضا عبدالملکی، طراح گریم: ثمره برازنده، دستیار اول کارگردان: سید مهدی سعیدی، دستیار دوم کارگردان: آرش مفیدیان، منشی صحنه: یاسمن میرزایی، دستیار اول تصویر: مهدی خادمی، دستیاران تصویر: احسان حسن آبادی، علی رضا واحدیان، روابط عمومی: سعید الله وردی، دستیار صدا: علی متقی، دستیار تدوین: سید مهدی سعیدی، دستیار گریم: بهرام مولایی، خدمات: احمد یاوری، حسین همراهی، مسئول هنروران: ابوالفضل قهرمانی، سینه موبیل: اله یار حیدری، حمل و نقل: امیر باغبان اشاره کرد.

حسین قناعت کارگردان و فیلم نامه نویس ساخت فیلم‌هایی چون «زخم شانه حوا»، «ماجراهای اینترنتی»، «من و نگین دات کام» و... را در کارنامه هنری خود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز