خبرگزاری کار ایران

یكی از بازیگران نمایش «ادیپوس» تغییر كرد

کد خبر : ۵۹۲۱۴

در این اثر نمایشی كه میهمان تالار «ایوان شمس» خواهد بود محسن حسینی به جای مجید جعفری ایفای نقش خواهد كرد.

ایلنا: نمایش «ادیپوس» به ترجمه و کارگردانی امین اصلانی كه از روز آینده (15فروردین ماه) آغاز می‌شود با تغییر یكی از بازیگران همراه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این اثر نمایشی كه میهمان تالار «ایوان شمس» خواهد بود محسن حسینی به جای مجید جعفری ایفای نقش خواهد كرد.

فرخ نعمتی، افشین هاشمی، لادن مستوفی، مجید جعفری، بهروز پوربرجی، عاطفه تهرانی، امیر باران‌لویی، مرتضی ضرابی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

این اثر به روایت «لوکیوس آنئوس سنکا» فیلسوف بنام رومی است که از روایت‌های تاثیرگذار نمایشی در دنیای تئا‌تر است که به دست «تدهیوز» شاعر و نویسنده انگلیسی بازخوانی و ترجمه شده و در طول تاریخ نمایش تنها یک بار توسط پیتر بروک کارگردان شهیر تئا‌تر در قالب فقط یک اجرا روی صحنه رفته است.

ضمن اینکه گروه بدلکاران «۱۳» در بخش پروازهای مجازی و تعدادی از بازیگران جوان تئا‌تر به عنوان گروه همسرا و حرکت در این اثر نمایشی به ایفای نقش می‌پردازند و موسیقی این اثر نمایشی شامل قطعه‌های بسیار مهم تاریخ موسیقی و برخی موسیقی‌دانان بزرگ جهان است.

دراین پروژه نمایشی، (سعید ساحلی (طراح حرکت)، عاطفه تهرانی (طراح حرکات موزون)، حمیدرضا جوکار (بخش انسجام حرکات نهایی) فریبرز قربان‌زاده (طراح صحنه)، سمیرا شجاعی (طراح لباس)، ماریا حاجی‌ها (طراح چهره‌پردازی)، حمیدرضا پاسوار (طراح صدا و مشاور فنی)، علیرضا بلورچی، محمدبلورچی (حامیان مالی)، مهراو نوری (دستیار اول کارگردان و مدیر برنامه ریزی)، حسن جودکی (مدیر تولید)، علیرضا سعیدی، حنیف سلطانی، ایلیا شمس و علیرضا حسینی (امور روابط عمومی) و مهدی آشنا (عکاس)، گروه اجرایی را همراهی خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز