خبرگزاری کار ایران

حذف نام مهران مدیری از تیزر تهران ۱۵۰۰؛

رفتار دوگانه صداو سیما با مهران مدیری

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۸۶

درحالی‌که مهران مدیری به عنوان بازیگر و کارگردان برتر در سریال مرد دو هزار جهره در برنامه سین مثل سریال شبکه اول سیما نامزد شده، نام وی از تیزر فیلم تهران 1500 که این روزها درحال پخش از صدا و سیماست، حذف شده است.

ایلنا: فیلم سینمایی تهران 1500 به کارگردانی بهرام عظیمی در سینماهای کشور درحال اکران است. این فیلم با حضور بازیگران سینمای کشور همچون هدیه تهرانی، حبیب رضایی، گوهر خیراندیش، محمد رضاشریفی نیا، بهرام رادان، حسام نواب صفوی و مهران مدیری ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیزرهای فیلم سینمایی تهران 1500 درحالی از تلویزیون درحال پخش است که چهره تعدادی از بازیگران فیلم در آن دیده می‌شود یا به نام آنها در این تیزر اشاره می‌شود اما تنها نامی که در این تیز نه اشاره‌ای به آن می‌شود و نه تصویری از وی نشان داده می‌شود، مهران مدیری است.

قطعا سازندگان تیزر در ساخت آن از چهره همه عوامل فیلم استفاده می‌کنند بخصوص آنکه بیشتر بازیگران این فیلم از چهره‌های شناخته شده سینما هستند و مهران مدیری نیز از این امر مستثنا نیست اما به نظر می‌رسد مسولان صدا و سیما نام وی را از تیزرهای فیلم تهران 1500 حذف کرده‌اند.

حذف نام مهران مدیری از تیزرهای فیلم تهران 1500 درحالی صورت گرفته است که وی به عنوان نامزد یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های سال 91 تلویزیون در برنامه سین مثل سریال شبکه اول سیما حضور دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز