خبرگزاری کار ایران

حبیب کاوش در گفتگو با ایلنا مطرح کرد:

تعداد کم سالن‌های نمایش فیلم قاعده تصادف ربطی به شورای صنفی ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۷۷

شورای صنفی نمایش فقط مجوز لازم برای اکران در سالن‌های سینمایی را صادر می‌کند با این حال شورای صنفی نمایش مصوب کرده هیچ فیلمی حق ندارد بیش از 20 سالن سینمایی در اختیار داشته باشد تا حق سایر فیلم‌ها نادیده گرفته شود.

ایلنا: اکران نوروزی سینماهای تهران درحالی آغاز شده است که سه فیلم رسوایی رژیم طلایی تهران 1500 و حوض نقاشی تعداد خوبی از سالن‌های سینمایی را برای نمایش خود دراختیار دارند. در این میان فیلم قاعده تصادف فقط 9 سالن سینمایی در اختیار دارد و با این حال به فروشی معادل 100 میلیونی تومان رسیده است.

حبیب کاوش(سخنگوی شورای صنفی نمایش) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ درباره وضعیت اکران فیلم قاعده تصادف گفت: بحث نمایش فیلم‌ها در سالن‌های سینمایی تابع عرضه و تقاضا در کشور است و این سالن‌های سینمایی هستند که فیلم را برای اکران انتخاب می‌کنند و با آن قرارداد می‌بنند و ربطی به شورای صنفی نمایش ندارد.

وی ادامه داد: شورای صنفی نمایش فقط مجوز لازم برای اکران در سالن‌های سینمایی را صادر می‌کند با این حال شورای صنفی نمایش مصوب کرده است که هیچ فیلمی حق ندارد بیش از 20 سالن سینمایی در اختیار داشته باشد تا حق سایر فیلم‌ها نادیده گرفته شود.

کاوش افزود: اگر این قانون نبود همه سالن‌های سینمایی فقط می‌خواستند فیلم‌های پرفروش را اکران کنند.

کاوش درباره وضعیت اکران نوروزی فیلم‌ها گفت: اکران فیلم‌ها خوب بوده است و از حد انتظار بالاتر بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز