خبرگزاری کار ایران

بازی رایانه‌ای " Matchteria " مجوز ساخت دریافت کرد

کد خبر : ۵۸۳۲۵

بازی رایانه ای "Matchteria" از سری بازی های سبک match3 است که با گرافیک و شخصیت های جذاب خود می تواند در اندک زمانی که هر کسی فرصت بازی کردن دارد او را سرگرم کند و به هیجان آورد.

ایلنا: شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای یک بازی جدید با موضوع بازی‌های غیره جدی (کژوال گیم)پروانه ساخت صادر کرد.

به گزارش ایلنا، این شورا پس از بررسی طرح ساخت بازی رایانه ای "Matchteria" سه تا ردیف کن به نویسندگی وحید محمودیان، برای موسسه پیشگامان یارا کیش طراح این بازی، مجوز تولید صادر کرد.

بازی رایانه ای "Matchteria" سه تا ردیف کن همانطور که از نامش پیداست از سری بازی های سبک match3 است که با گرافیک و شخصیت های جذاب خود می تواند در اندک زمانی که هر کسی فرصت بازی کردن دارد او را سرگرم کند و به هیجان آورد.

بازیکن باید بتواند کاراکتر های موجود در این بازی را به دسته هایی حداقل متشکل از 3 کاراکتر در آورد و آنها را لمس کند تا بتواند در مدت زمانی که به او داده شده امتیاز لازم را بدست آورد.

این بازی برای همه سنین و به صورت کاملا استاندارد عرضه شده و می تواند اوقات فراغت افراد را به راحتی پر کند.

بازی"Matchteria" سه تا ردیف کن، امکان اجرا بر روی پلتفورم های معروف و به روز IOS و همچنین Android را دارد و می تواند روی تمامی دستگاه های مرسوم برای بازی اجرا شود.

پروانه ساخت صرفاً یک مجوز اولیه برای تولید بازی است و تأیید توانایی متقاضی در تولید محصول نیست. بنابراین پس از تولید، اخذ پروانه مالکیت و مجوز انتشار الزامی است.

متقاضیان دریافت پروانه تولید «بازی های رایانه ای» می توانند به وب سایت معاونت نظارت و ارزشیابی بنیاد ملی بازی های رایانه ای به نشانی www.ebazi.org مراجعه و نسبت به دریافت و تکمیل فرم های مربوطه اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز