خبرگزاری کار ایران

در جریان جشنواره همراه تهران؛

"ایده ها منتظر نمی مانند" از مرز 9200 اثر گذشت

کد خبر : ۵۸۳۲۱

در حالی که مهلت ارسال آثار به بخش ویژه در جشنواره همراه تهران با عنوان"ایده ها منتظر نمی مانند" تا 17 فروردین ماه ادامه دارد، 9235 عکس و فیلم به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

ایلنا: آثار رسیده به بخش "ایده ها منتظر نمی مانند" در جشنواره فیلم و عکس همراه تهران در روزهای آغازین سال 92 از مرز 9200 اثر گذشت.

به گزارش ایلنا، در حالی که مهلت ارسال آثار به بخش ویژه  در جشنواره همراه تهران با عنوان"ایده ها منتظر نمی مانند" تا 17 فروردین ماه ادامه دارد، 9235 عکس و فیلم به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

طبق اعلام دبیرخانه جشنواره فیلم و عکس همراه تهران تا کنون در این بخش 235 فیلم و 9000 عکس حضور یافته اند.

 تمامی علاقه مندان به ثبت رویدادهای متنوع با تلفن همراه مانند جاذبه های تاریخی، اجتماعی، فرهنگی، گردشگری، زیست محیطی و... می توانند در قالب عکس و فیلم های 60 ثانیه ای در بخش "ایده ها منتظر نمی مانند" شرکت کنند.

بر اساس فراخوان این بخش محدودیتی در تاریخ ثبت عکس و فیلم ها وجود ندارد و به کلیه ی آثار پذیرفته شده برای این بخش، گواهی حضور در جشنواره اهدا خواهد شد.

در بخش عکس از هر متقاضی 10 عکس که حجم هر یک تا 4 مگا بایت و در فرمت JPEG باشد، پذیرفته می شود. در بخش فیلم نیز هر شرکت کننده می تواند 5 فیلم 60 ثانیه ای که حجم هر یک تا 5 مگا بایت باشد را از طریق سایت www.tfpf.mobi به دبیرخانه ارسال کند.

اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران از 4 تا 6 اردیبهشت 92 در تهران و دیگر شهرهای کشور برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز