خبرگزاری کار ایران

كار گردان فیلم در گفتگو با ایلنا مطرح كرد:

فیلم آقای الف برای هاشمی رفسنجانی به نمایش درآمد

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۸۳

هاشمی رفسنجانی بعد از نمایش فیلم آقای الف زمانی كه متوجه شدند تمامی عوامل و امكانات فیلم داخلی هستند بسیار خوشحال شدند و گفتند این فیلم دنیایی جدیدی برای من باز كرد.

ایلنا: آیت الله هاشمی رفسنجانی فیلم آقای الف را با حضور كارگردان و سایر عوامل فیلم تماشا كرد.

علی عطشانی كارگردان این فیلم در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اعلام این مطلب افزود: یكی از برنامه های ما این است كه فیلم آقای الف را برای مسولانی كه نگاه ویژه ای به سینما دارند نشان دهیم.

وی ادامه داد: روز یك شنبه20 اسفند ساعت 4 عصر با هماهنگی صورت گرفته با دفترآیت الله هاشمی رفسنجانی در ساختمان مرمر فیلم آقای الف برای ایشان به نمایش در آمد.

عطشانی افزود: ایشان با جدیت فیلم ومسائل ان را سوال می كردند و از صحبتهایشان مشخص بود كه نگاه ویژه ای به فیلم و سینما دارند قبل از نمایش فیلم نیز درباره وضعیت ساخت فیلم و زمان اكران آن صحبت كردند.

وی ادامه داد: بعد از پایان نمایش فیلم آقای الف نیز ایشان با ابراز خرسندی از نمایش و ساخت چنین فیلمی سوالتی درباره اینكه چه مقدار از این فیلم توسط متخصصان داخلی ساخته شده است پرسیدند و زمانی كه متوجه شدند تمامی عوامل و امكانات فیلم داخلی است بسیار خوشحال شدند و گفتند این فیلم دنیایی جدیدی برای من باز كرد.

وی افزود: ایشان تاكید كردند با وجود انكه قبلا فیلمهای سه بعدی دیده بودند اما دیدن این فیلم یك تجربه و دنیایی جدید بود.

عطشانی در پایان گفت من بنا دارم فیلم برای مسولان بود و این شروع نمایش فیلم برای مسولان بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز