خبرگزاری کار ایران

19466 اثر به جشنواره همراه تهران رسید

کد خبر : ۵۶۷۴۳

دریافت آثار "عکس و فیلم‌های همراه سفر" تا 17 فروردین ماه 92 نیز ادامه دارد، آثار بخش "نگاه هنرمند" نیز تا پایان اسفند ماه جاری تکمیل می‌شوند.

ایلنا: دبیر جشنواره فیلم و عکس همراه تهران در آخرین روزهای سال 91 تعداد آثار رسیده به جشنواره را 19466 عکس و فیلم اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری جشنواره، فرجاد خوشبین دبیر اولین جشنواره فیلم وعکس همراه تهران گفت: تاکنون 18530 عکس موبایلی و 936 فیلم کوتاه که با موبایل گرفته شده است به دبیرخانه رسیده که با توجه به فرصت باقی مانده تا پایان مهلت ارسال آثار این آمار همچنان رو به افزایش است.

وی ضمن تبریک فرارسیدن سال نو ابراز امیدواری کرد: از آنجا که مهلت ارسال آثار به جشنواره همراه تهران در بخش‌های "از نگاه همراه" و "ایده‌ها منتظر نمی‌مانند" و موضوعات "عکس و فیلم های ورزشی"، "عکس و فیلم‌های دانشجویی" و "عکس
و فیلم‌های همراه سفر" تا 17 فروردین ماه 92 نیز ادامه دارد امیدواریم مجموعه‌ای زیبا و دیدنی از فیلم‌ها و عکس‌هایی که با نگاه به نوروز و گردشگری گرفته‌ شده‌اند را در جشنواره شاهد باشیم.

خوشبین تصریح کرد: آثار بخش "نگاه هنرمند" نیز تا پایان اسفند ماه جاری تکمیل می‌شوند و هنرمندان در این بخش آثار خود را به جشنواره ارائه خواهند کرد.

جشنواره فیلم و عکس همراه تهران از 3 تا 6 اردیبهشت در تهران و دیگر شهرهای کشور برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز