خبرگزاری کار ایران

کانون ملی منتقدان تئا‌تر ایران «ملی» را نقد می‌کند

کد خبر : ۵۵۹۸۰

کانون ملی منتقدان تئا‌تر ایران آخرین نشست نقد و بررسی نمایش‌های روی صحنه در سال ۹۱ را برای نمایش ملی برگزار می‌کند.

ایلنا: با حضور منوچهر اکبرلو، رضا آشفته، مریم جعفری حصارلو و بهزاد صدیقی، کانون ملی منتقدان تئا‌تر ایران نمایش «ملی» را نقد می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی محمودی سخنگوی کانون ملی منتقدان تئا‌تر با اعلام این خبر افزود: آخرین برنامه کانون ملی متقدان تئا‌تر ایران در سالجاری به برگزاری نشست نقد و بررسی نمایش» ملی «نوشته هنگامه مفید و کارگردانی افسانه زمانی در روز سه شنبه ۲۲ اسفندماه اختصاص یافته است. وی افزود: در این نشست تیم منتقدان عضو کانون متشکل از: منوچهر اکبرلو، رضا آشفته، مریم جعفری حصارلو و بهزاد صدیقی با مدیریت سید علی تدین صدوقی نمایش ملی را با حضور نویسنده، کارگردان و تنی چند از عوامل این نمایش به نقد می‌کشند.

سخنگوی کانون ملی منتقدان تئا‌تر ایران از اهالی رسانه، هنرمندان و منتقدان برای حضور در این جلسه دعوت بعمل آورد و تاکید کرد: شرکت در نشست نقد و بررسی نمایش ملی برای عموم علاقه مندان آزاد است.

نمایش ملی همه روزه ساعت ۱۹ در تالار قشقایی تئا‌تر شهر به روی صحنه می‌رود و نشست نقد و بررسی این نمایش بلافاصله پس از اجرای آن در سالن قشقایی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز