خبرگزاری کار ایران

از طرف اتحادیه شرکتهای ویدئو رسانه ایران؛

خبرگزاری ایلنا رسانه برتر معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۱۸

در مراسم سالانه اتحادیه شرکت‌های ویدئو رسانه ایران خبرگزاری ایلنا، مهر و فارس به عنوان خبرگزاری‌های برتر در حوزه شبکه نمایش خانگی و سینمای خانگی معرفی شدند.

ایلنا: مراسم معرفی و تقدیر از رسانه‌های حامی شبکه سینمای خانگی کشور شب گذشته(20 اسفند) با حضور مدیران اتحادیه شرکت‌های ویدئو رسانه ایران، نوروزی(رئیس اتحادیه شرکت‌های ویدئو رسانه) و جمعی از مدیران سازمان سینمایی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این مراسم خبرنگاران و رسانه‌های برتر حامی سینمای کشور و شبکه سینمای خانگی معرفی شدند که براساس آن خبرگزاری ایلنا به عنوان رسانه برتر معرفی شد و از زهرا حاجی محمدی(دبیر سرویس فرهنگی هنری) و علی زادمهر(خبرنگار سینمایی) تقدیر شد و محمدمهدی عسگرپور لوح و هدایای آنها را اهدا کرد.

همچنین در این مراسم خبرگزاری‌های مهر و فارس به عنوان خبرگزاری‌های برتر و از خبرگزاری ایسنا، کافه سینما، پانا، ایرنا، سینمای نو، شبکه ایران، روزنامه تهران امروز، بانی فیلم، روزنامه ایران، سینما پرس، وطن امروز، هنر نیوز و آنا تجلیل شد.

همچنین در بخش خبرنگاران و دبیران سرویس از سپیده حیدر آبادی، مسعود نجفی، بیتا موسوی، شیما غفاری، پریسا ساسانی، نغمه دانش، مهیار جوادی فر، صوفیا نصر الهی، پور صباغ، امیرحسین اشرفی، الهام نادری فرید، حمیدرضا مدقق، بهمن عبدالهی و تجلیل شد.

از عباس كریمی برای دو دهه فعالیت در حوزه رسانه تجلیل شد.

در این برنامه افرادی همچون محمدمهدی عسگر پور، حبیب‌الله کاسه ساز، سعید رجبی فروتن، شفیع آقا محمدیان، حبیب کاوش، داریوش بابائیان، محمد علیزاده و مدیران شرکت‌های موسسات فعال در شبکه نمایش خانگی حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز