خبرگزاری کار ایران

جشنواره بازیگری مدرسه تئا‌تر سه نقطه؛ برگزیدگان خود را شناخت

کد خبر : ۵۴۹۷۷

دومین جشنواره داخلی بازیگری سه نقطه جمعه ۱۸ اسفندماه هم زمان با بازگشایی سالن خسرو شکیبایی مدرسه تئا‌تر سه نقطه، با حضور ۲۷ اثر در دو بخش مونولوگ و کار گروهی برگزار شد.

ایلنا: دومین جشنواره بازیگری مدرسه تئا‌تر سه نقطه برگزار شد و هیات داوران متشکل از مسعود دلخواه، محمدحسن نجفی، مرتضی اسماعیل کاشی وبیژن زرین در پایان روز نتایج جشنواره را به شرح ذیل اعلام نمودند:

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مدرسه تئا‌تر سه نقطه، در بخش بازیگری زن: «فرزانه زینتی» برای بازی در نمایش «سرخیابان پنجم» حائز رتبه نخست گردید و «منا شریفی» برای بازی در نمایش «مرغ دریایی» رتبه دوم را کسب نمود. جایزه سوم این بخش به صورت مشترک به «شاقینه قرابتی» برای بازی در نمایش «مرغ دریایی» و «شکیلا سماواتی» برای بازی در نمایش «زندانی نهنگ» تعلق یافت.

در بخش بازیگری مرد: «حسین کاظمی» و «آرش نوری» برای بازی در نمایش «قماربازان» به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را کسب نمودند و جایزه سوم این بخش به «محمدمهدی شاهی» بازیگر نمایش «سر خیابان پنجم» اهدا گردید.

همچنین هیات داوران ضمن تقدیر از گروه نمایش «قماربازان» جایزه ویژه کار گروهی را به نمایش «آکوالا» با بازی خانم‌ها: یاسمن عدل، الهه دهقانی، مهسا شاملو، الهام احمدی، آیدا شادمند و آقایان سپندار اکبری اعلم، مهدی حسین‌زاده، امیر ساعتچی، شارمین سجادی فر، حسن قاسمی و حمید گرامی فر اهدا نمود.

گفتنی است در پایان جشنواره محمدحسن نجفی، مدیر مدرسه تئا‌تر سه نقطه، اعلام کرد این جشنواره هر ساله در اسفندماه برگزار خواهد شد و با توجه به افتتاح سالن شماره ۲ مدرسه تئا‌تر سه نقطه در اواسط بهار ۹۲ به نام زنده یاد استاد «اکبر رادی»، امیدواریم در سال آینده «تماشاخانه سه نقطه» با در اختیار داشتن دو سالن اجرا این جشنواره را در سطحی وسیع‌تر برگزار نماید.

عکس‌ها:

۱: منا شریفی نمایش مرغ دریایی

۲: شارمین سجادی فر نمایش مکبث

۳: رامین جعفری نمایش در انتظار گودو

۴/۵/۶/۷ محمدمهدی شاهی و فرزانه زینتی نمایش «سر خیابان پنجم»

۸: شاقینه قرابتی و علیرضا اکبریان نمایش مرغ دریایی

۹: کاوه مرحمتی نمایش پدر نمونه

۱۰/۱۱/۱۲/۱۳/۱۴/۱۵ نمایش دعوت

۱۶: مهدیه نساج نمایش اتوبوسی به نام هوس

۱۷/۱۸/۱۹/۲۰/۲۱/۲۲/ ۲۳/ ۲۴ نمایش «آکوالا»

۲۵: مجید اصغری نمایش اتللو

۲۶: رامین زنگنه نمایش اتوبوسی به نام هوس

۲۷: حمیدرضا نقره دوست نمایش مرغ دریایی

۲۸ تا ۳۷ نمایش «قماربازان»

۳۸: شکیلا سماواتی نمایش زندانی نهنگ

۳۹: مرجان بهرامی نمایش مرغ دریایی

۴۰/ ۴۱ سالومه کرونی و شهره سلیمی نمایش با من بیا

۴۲: فرزاد خیاط و سهراب آقاجانی نمایش منهای دو

۴۳: ایلیا شمس نمایش نابودی.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز