خبرگزاری کار ایران

نمایش «دوست شگفت انگیز نیک» به قطب‌الدین صادقی تقدیم شد

کد خبر : ۵۰۸۰۸

نمایش «دوست شگفت انگیز نیک» نوشته میشل ولر با ترجمه حسین فدایی حسین است که با کارگردانی محمد حاجی بابایی از 9 بهمن‌ماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه رفته و تا 9 اسفندماه میزبان علاقمندان است.

ایلنا: نمایش «دوست شگفت‌انگیز نیک» به کارگردانی محمد حاجی بابایی در حضور جمعی از هنرمندان به دکتر قطب‌الدین صادقی پیشکسوت عرصه تئاتر تقدیم شد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی این نمایش، قطب‌الدین صادقی عصر روز گذشته ششم اسفندماه به تماشای نمایش «دوست شگفت انگیز نیک» نشست و این اجرای از طرف گروه به این پیشکسوت تئاتر تقدیم شد. تاکنون هنرمندانی همچون داود کیانیان، حسین فدایی‌حسین، سید جواد طاهری، علی یدالهی، مسلم قاسمی، فائزه فیض و.... از جمله تماشاگران این نمایش بودند.
نمایش «دوست شگفت انگیز نیک » نوشته میشل ولر با ترجمه حسین فدایی حسین است که با کارگردانی محمد حاجی بابایی از 9 بهمن‌ماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه رفته و تا 9 اسفندماه میزبان علاقمندان است.
این نمایش روایت‌گر داستان «نیک» پسربچه خیال‌پردازی است، که با شخصیت خیالی خود به نام «دوگ برین» روبه‌رو می‌شود. حضور «دوگ برین» در خانه باعث دردسرهایی برای خانواده شده و...
سعید ابک، پرویز حاجی‌زاده، مجتبی بیات، محمد حاجی بابایی، فائزه سادات حسینی، نگین پاینده بازیگران این نمایش هستند و احمد سلیمانی مشاور کارگردان، مهدی نیکروش طراح صحنه و لباس، حامد جهانبخش آهنگساز دیگر عوامل این نمایش هستند.
نمایش «دوست شگفت انگیز نیک» همه روزه از ساعت 17 و صبح‌ها ویژه مدارس در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛ واقع در خیابان حجاب، داخل پارک لاله، میزبان علاقمندان است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز