خبرگزاری کار ایران

کارگاه‌های تخصصی تئا‌تر در فرهنگسرای فردوس

کد خبر : ۴۷۳۲۲

با حضور پیام دهکردی، رضا گوران، بهزاد صدیقی، رویا میر علمی، یاسر خاسب و فائزه فیض؛ کارگاه‌های تخصصی و آموزشی خانه تئا‌تر فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.

ایلنا: کارگاه تخصصی و آموزشی تئا‌تر توسط خانه تئا‌تر فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، این کارگاه‌ها با حضور پیام دهکردی، رضا گوران، بهزاد صدیقی، رویا میر علمی، یاسر خاسب و فائزه فیض به زودی در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.
خانهٔ تئا‌تر فردوس در رشته‌های کارگردانی، نمایش نامه نویسی و تحلیل تئا‌تر، بازیگری (بدن و حرکت و بداهه)، تئا‌تر عروسکی و نمایش خلاق کارگاه‌های عملی و تخصصی زیر نظر استادان تئا‌تر برگزار می‌کند.
در این کارگاه‌ها پیام دهکردی در رشتهٔ بازیگری، رویا میر علمی در رشتهٔ بازیگری بداهه و یاسر خاسب در رشته بدن و حرکت، رضا گوران در رشته کارگردانی، بهزاد صدیقی در رشته نمایش نامه نویسی و تحلیل تئا‌تر و فائزه فیض در رشتهٔ تئا‌تر عروسکی و نمایش خلاق در یک ترم ۱۲ جلسه تدریس می‌کنند.
به هنرجویانی که هر یک از دوره‌های این کارگاه را با موفقیت سپری کنند گواهی نامهٔ پایان دوره از طرف خانه تئا‌تر فردوس اهدا می‌شود و کارگاه‌های نمایش نامه نویسی، کارگردانی و بازیگری در دو ترم مقدماتی و تکمیلی برگزار خواهد شد.
کارگاه بازیگری پیام دهکردی در طی دو روز جمعا ۱۰ ساعت برپا خواهد شد.
علاقه مندان برای ثبت نام و شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند به فرهنگسرای فردوس به نشانی فلکه دوم صادقیه بلوار فردوس بعد از چهارراه مخابرات به واحد آموزش فرهنگسرای فردوس مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۰۸۱۰۲۸ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز