خبرگزاری کار ایران

نمایش «۱+۱» نخستین پله همکاری مشترک با ایران است

کد خبر : ۴۱۴۱۰

گوگلیلمو، کارگردان ایتالیایی می‌گوید: نمایش «۱+۱» نخستین پله فعالیت مشترک با ایران است که همزمان با سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر رخ می‌دهد و امیدوارم تداوم داشته باشد.

ایلنا: گوگلیلمو، کارگردان ایتالیایی با این توضیح که پس از حضور در جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان همدان جذب هنر و تئا‌تر ایران شدم، گفت: تئا‌تر ایران ترکیبی از هنر مدرن و کلاسیک است و عناصر سنتی و فرهنگی تئا‌تر را با هم دارد.
به گزارش ایلنا به نقل از ستادخبری سی و یکمین جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر، وی هنر نمایش ایران را پر احساس دانست و افزود: ایرانیان در بحث احساسی قوی و مهربان هستند.
گوگلیلمو هدف از اجرای نمایش «۱+۱» را تبادل فرهنگی دانست و تصریح کرد: اجرای این نمایش مشترک حرکتی است تا دو کشور ایتالیا و ایران در حوزه تئا‌تر بهتر یکدیگر را بشناسند. خوشحالم در همدان با امید نیاز آشنا شدم و این همکاری شکل گرفت.
وی با این توضیح که به کشور ایران عشق می‌ورزم و خوشحال می‌شوم اگر تجربه مشترک دیگری با گروه‌های نمایشی ایران داشته باشم، گفت: فعالیت مشترک بستگی به محیا شدن شرایط مناسب دارد. علاقه مندگسترش این نوع فعالیت هستم. نمایش «۱+۱» نخستین پله فعالیت مشترک ایران و ایتالیا است که همزمان با جشنواره سی و یکم تئا‌تر فجر رخ می‌دهد و امیدوارم تداوم داشته باشد.
این کارگردان یادآورشد: یکی از بزرگ‌ترین و حرفه‌ای‌ترین آهنگ سازان ایتالیا «تیزیانو پوپولی» برای همکاری با این نمایش به ایران آمده و اجرای زنده دارد که موجب افتخارم است.
گوگلیلمو پاپا یکی از معروف‌ترین بازیگران و کارگردانان ایتالیایی است که تاکنون آثاری همچون «قطرات کوچک» و «طوفان» را در کشورهای مختلف از جمله آمریکا، انگلیس، ایتالیا و غیره به روی صحنه برده است.
نمایش «۱+۱» نوشته و کار مشترک گوگلیلمو و امید نیاز دوشنبه (۹بهمن) در دو سانس ۱۶: ۳۰ و ۱۸: ۳۰ در تالار سایه مجموعه تئا‌تر شهر اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز