خبرگزاری کار ایران

با اتمام جشنواره تئاترفجر و از ۲۰بهمن؛

نسیم ادبی با دو نمایش میهمان تئاترشهر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۱۳۶۲

ادبی سومین تجربه همكاری خود با بهاره رهنما را در نمایش «غبار» تجربه می‌كند.

ایلنا: نسیم ادبی پس از جشنواره تئاتر فجر با دو اثر «غبار» و «مرده‌ریگ» میهمان كارگاه نمایش و سالن سایه مجموعه تئاترشهر میِ‌شود تا سومین تجربه همكاری خود با بهاره رهنما را تجربه كند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این هنرمند ضمن اعلام این خبر، گفت: پس از پایان جشنواره نمایش «غبار» را همراه با بهاره رهنما در سالن سایه روی صحنه می‌آوریم كه این سومین همكاری مشترك ما خواهد بود.

وی در ارتباط با داستان این اثر، اظهار كرد: نمایش «غبار» به داستان سه زن در روزهای پایانی مقاومت خرمشهر اشاره دارد که درمقابل اجبار برای خروج از شهر، به دلایلی از ترک شهر امتناع می‌کنند.

نسیم ادبی در این اثر كه از (20بهمن) روی صحنه می‌رود با هنرمندانی همچون، الهام پاوه‌نژاد و سپیده گلچین هم‌بازی خواهد بود.

این هنرمند كه روز جمعه با اجرای نمایش تك پرسوناژ «آمینیون» در كارگاه نمایش روی صحنه رفت، در ارتباط با اثر دیگری كه هم‌زمان با«غبار» به كارگاه نمایش می‌آید، بیان كرد: «مرده دیگ» دیگر اثری است كه اجرای آن از 20بهمن آغاز می‌شود.

وی افزود: متن این نمایش توسط فهیمه محمدی نوشته شده وغزل اسكندرنژاد كارگردانی آن را برعهده دارد.

ادبی در انتها تصریح كرد: این اثر سال گذشته و در قالب بخش نگاه‌نو سی‌‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر روی صحنه رفته بود كه فهیمه امن‌زاده، بهناز جعفری و مهدی صباغی از دیگر بازیگران این اثر نمایشی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز