خبرگزاری کار ایران

در روز دوم جشنواره تئاتر فجر؛

14 نمایش صحنه‌ای روی صحنه می‌رود

کد خبر : ۳۹۵۲۵

«اپرای عروسکی حافظ» نوشته و کار «بهروز غریب‌پور» یكی از آثاری است كه ساعت 19 با مدت زمان 115 دقیقه در تالار فردوسی اجرا می‌شود.

ایلنا: برنامه روز دوم سی و یكمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، سه‌شنبه سوم بهمن‌ماه در دومین روز جشنواره تالارهای وحدت، اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش، سنگلج، هنر، خانه نمایش، ایرانشهر، انتظامی، مهر حوزه هنری، فردوسی، حافظ و آو میزبان 14 نمایش هستند.
نمایش «سردار مهر و ماه» نوشته «محمدرضا کوهستانی» ‌به کارگردانی «حسین پارسایی» ساعت 19 و مدت زمان 60 دقیقه در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.
نمایش «ترن» نوشته «حمیدرضا آذرنگ» و کارگردانی «نیما دهقان» با مدت زمان 120 دقیقه در سالن اصلی تئاتر شهر اجرا می‌شود.
در تالار چهارسوی تئاترشهر نمایش «سی‌وسه» نوشته «عباس عبدالعلی‌زاده» و کارگردانی «تینو صالحی» ساعت 18 و 30/20 با مدت زمان 120 دقیقه اجرا می‌شود.
تالار قشقایی در ساعتهای 17 و 30/19 میزبان نمایش «طوفان» نوشته «حسین فدایی‌حسین» و کارگردانی «آرش داگر» با مدت زمان 55 دقیقه خواهدبود.
در تالار سایه نمایش «سایه‌ها و باد» نوشته و کار فریدون ولایی ساعت 30/16 و 30/18 و مدت زمان 60 دقیقه روی صحنه می‌رود.
«نقد و بررسی فحش و کتک با نگاهی به اونجا تا اینجا» نوشته و کار «کاوه مهدوی» یک اجرا ساعت 16 و یک اجرا ساعت 18 در کارگاه نمایش با مدت زمان 70 دقیقه خواهد داشت.
در تماشاخانه سنگلج نمایش «میمومانیا» نوشته و کار «آرا هاروتونیان» از کشور ارمنستان ساعت 18 و با مدت زمان 40 دقیقه روی صحنه می‌رود.
نمایش «بخش ماره 6» نوشته و کار پیمان کریمی ساعت 17 و 19 در تالار هنر با مدت زمان 60 دقیقه روی صحنه می‌رود.
«باد شیشه را می‌لرزاند» نوشته «مهدی کوشکی» و کارگردانی «امیر دلفانی» ساعت 30/16 و 30/18 با مدت زمان 45 دقیقه در خانه نمایش اداره تئاتر اجرا می‌شود.
نمایش «شهسوار و شاهزاده» نوشته زوایر خالاییان و کارگردانی «مریم معترف» با مدت زمان 105 دقیقه ساعت 17 و 20 در تالار استاد سمندریان ایرنشهر روی صحنه می‌رود.
تالار استاد انتظامی ساعت 17 و 30/19 میزبان نمایش «تو هرگز نخواهی گشت» نوشته مرتضی شاه‌کرم و کارگردانی «سامان خلیلیان» با مدت زمان 50 خواهد بود.
در تماشاخانه مهر حوزه هنری ساعت 18 نمایش «پشت بوم» نوشته «وحید کیارسی» و کارگردانی «رهام مخدومی» با مدت زمان 70 دقیقه روی صحنه می‌رود.

«اپرای عروسکی حافظ» نوشته و کار «بهروز غریب‌پور» نیز ساعت 19 با مدت زمان 115 دقیقه در تالار فردوسی اجرا می‌شود.
نمایش «ویتسک» کار «رضا ثروتی» ساعت 30/19 در تالار حافظ با مدت زمان 120 دقیقه روی صحنه می‌رود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز