خبرگزاری کار ایران

با تقدیم اجرا به داود رشیدی؛

نمایش «داستان‌های ناتمام» به اجرای خود پایان داد

کد خبر : ۳۹۴۰۴

اسماعیل خلج: من برای فعالیت در عرصه تئاتر به دانشکده‌های هنری نرفتم، اما طی این سالها در محضر استادان و هنرمندان بزرگی به آموختن تئاتر مشغول شدم که هر کدام تاثیر زیادی در فعالیتهای تئاتری من داشتند.

ایلنا: نمایش «داستان‌های نا تمام»  با تقدیم اجرای پایانی به بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون به كار خود در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر پایان داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، اسماعیل خلج نویسنده و کارگردان نمایش بعد از پایان اجرا پایانی این اثر نمایشی ضمن تقدیر هنرمندانی که در این اجرا حضور داشتند، گفت: متاسفانه من برای فعالیت در عرصه تئاتر به دانشکده‌های هنری نرفتم اما طی این سالها در محضر استادان و هنرمندان بزرگی به آموختن تئاتر مشغول شدم که هر کدام تاثیر زیادی در فعالیتهای تئاتری من داشتند.

وی ادامه داد: با کسب اجازه از همه هنرمندانی که در اجرای پایانی نمایش ما حضور داشتند، این اجرا را به استاد داود رشیدی تقدیم می‌کنم و امیدوارم این هدیه ناقابل مورد قبول استاد فرهیخته تئاتر و سینمای ایران قرارگیرد.

قادر آشنا (مدیرکل هنرهای نمایشی)، حسین محجوب، احترام برومند، مجید قناد، مارال فرجاد، هوشنگ قوانلو از جمله هنرمندانی بودند که در اجرای پایانی نمایش «داستان‌های ناتمام» حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز