خبرگزاری کار ایران

در اجرای پایانی «درخشش در ساعت مقرر» صورت گرفت؛

تقدیر حمیدرضا نعیمی از دكتر عطاءالله كوپال

کد خبر : ۳۹۳۹۴

اجرای عمومی نمایش «درخشش در ساعت مقرر» یکشنبه اول بهمن با یك غافل‌گیری در تالار قشقایی تئاترشهر به پایان رسید.

ایلنا: حمیدرضا نعیمی نویسنده و کارگردان این اثر نمایشی در پایان این اجرا ضمن تقدیر از تمامی عوامل نمایش، اجرای پایانی را به عطاالله کوپال، مدرس و پژوهشگر صاحب نام تئاتر ایران تقدیم کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، وی گفت: بزرگانی مانند دکتر کوپال الفبای تئاتر را به ما آموختند. نسل من هرچه تا کنون از تئاتر آموخته ممنون و مدیون این استاد بزرگوار تئاتر ایران است. ومن خوشحالم از اینکه در روزگاری به تحصیل در تئاتر مشغول بودم که بزرگانی چون عطاالله کوپال در آن به ما آموختند.

عطاالله کوپال هم بعد از صحبتهای نعیمی با تقدیر از اقدام گروه تئاتر «شایا»، تصریح کرد: من تمام عمرم در تئاتر حضور داشتم ولی هیچ‌گاه نبود که به تماشای نمایش حمیدرضا نعیمی نیایم و غافلگیر نشوم. باید بگویم واقعا تصور نمی‌کردم نعیمی این بار به نمایشنامه در انتظار گودو دست بزند.

وی خاطر نشان کرد: من هیچ گاه معلم بزرگی نبودم و نیستم ولی باید بگویم حمیدرضا نعیمی شاگرد بزرگی بود که امیدوارم در تمام مراحل فعالیت خود در عرصه تئاتر موفق باشد.

نمایش «درخشش در ساعت مقرر» طی اولین روز از برگزاری سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ساعت های 17 و 19:30 نیز در تالار قشقایی به صحنه خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز