خبرگزاری کار ایران

فیلم های سینمایی عشق و خدای كشتار در جشنواره فیلم فجر به نمایش در می آیند

asdasd
کد خبر : ۳۸۲۷۵

فیلم های سینمایی عشق به كار گردانی میشایئل هانكه و خدای كشتار به كارگردانی رومن پولانسكی در سی و یكیمن دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در می آید.

 ایلنا فیلم های  سینمایی « خدای کشتار» آخرین ساخته «رومن پولانسکی» و عشق آخرین ساخته میشایئل هانكه در سی و یكمین  دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در می آیند.


به گزارش  ایلنا به نقل از روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر،فیلم خدای كشتار  محصول مشترک سال ۲۰۱۱ کشور‌های فرانسه، آلمان، اسپانیا و لهستان است که فیلم‌نامه آن توسط خود پولانسکی از روی نمایش‌نامه معروف نمایش‌نامه نویس فرانسوی «یاسمین رضا» به نام «خدای کشتار» با همکاری او نوشته شده است.


 در این فیلم بازیگران نام‌آشنای هالیوودی ایفاگر نقش‌های اصلی هستند. «جودی فاستر»، «جان سی رایلی»، «کریستوفر والتز» و «کیت وینزلت» داستان دو زوج را روایت می‌کنند که به دلیل دعوای فرزندانشان در مدرسه در کنار هم قرار می‌گیرند.


«کشتار» برای نخستین بار در شصت و هشتمین‌ دوره جشنواره بین‌المللی کن به نمایش درآمد و مورد توجه منتقدین قرار گرفت. این فیلم در جشنواره‌ها و مراسم بسیاری از جمله «گلدن گلوب» و «سزار» نامزد دریافت جایزه شده است.

 

همچنین، فیلم  "عشق" درامی تحسین شده به نویسندگی و كارگردانی" میشاییل هانكه" فیلم‌ساز كهنه كار اتریشی است. این فیلم فرانسوی‌زبان در جشنواره فیلم كن 2012، " نخل طلا" را برای كارگردانش به ارمغان آورده است. داستان فیلم درباره زوجی موسیقی‌دان به نام "آن و "جورج" است كه بازنشسته شده‌ اند و دختری دارند كه دور از آن‌ها در كشور دیگر زندگی میكند.

در این خبر آمده است: " عشق" محصول مشترك شركت‌های فیلم‌سازی فرانسوی، آلمانی و اتریشی است كه موفق شده در هفتادمین دوره جوایز " گلدن كلوب"، جایزه بهترین فیلم خارجی زبان را دریافت كند. علاوه بر این، این فیلم نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم خارجی زبان در هشتادو پنجمین دوره مراسم اسكار نیز هست.

"عشق" در بخش جشنواره جشنواره‌های سی و یكمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش در خواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز